Reisverslag Trip dec/jan Kuala Lumpur/Isaan en twee week Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zit je in D appartements of in het D hotel. Ik vond D appartements 3 jaar geleden helemaal niks , maar D hotel is blijkbaar heel goed.
D appartements Zit in het straatje naast de 7 eleven en D hotel iets zuidelijker.

Dag 14

Zo lekker uitgeslapen daarna koffie gedaan in holl in one bar bij de dame in kwestie nuna.
Vandaag word alcohol vrije dagje in stad vol alcohol😜
Opzich prima te doen heb niet persee nodig maar eerder vaak lekker en mij scherpe randjes gaan iets af🤔
Daarna heerlijk tijdje in het zwembad gehangen.
Daarna rond 6 uur naar mij favoritie italiaanse restaurant in pratamnak geweest.
Italiaanse eigenaars/chefs dat maakt verschil of pizza en pasta goed is met vlees en kazen en pasta uit italie.
Wel misschien voor mensen wat duurder maar je betaald voor kwaliteit was zo 800 bath voor pizza en brucceta en cola zero.
Vind zelf nog steeds wel cheap🤔
Zo het was tijd voor avond gogos was van te voor niet verplan om sex te hebben maar toch leuke tijd dat is echt top😎
Zo eerste gogo was Dolls daar cola zero besteld en heerlijk gaan zitten.
Al snel contact met leuk dame niet eens mij type maar wel erg funny dus drankje gegeven.
Na tijdje dansen kwam ze naast me zitten al snel wou ze 4 op rij doen goed 1 potje dan verlies na altijd.
Uiteindelijk dik verliezen shotje verloren en tijd voor check bin😅
Op naar de volgende las vegas gogo daar drankje gedaan.
Zag weinig leuks zo gogo blijft toch altijd hit & miss en lichteraan hoe druk het is.
Daarna nog even maar queens gogo geweest was goed maar druk dus drankje gedaan en door.
Dus op naar volgende dat was kink het was erg druk meer man dan dames en die is gewoon super slecht in gedeelt.
Snel drankje achterover gegooit en door peach lil lady boy gogo was weer gezellig goede muziek keus daar twee drankjes weg gegeven aan 4 silicone tieten haha 😜
Toen ook even in soi buakhao naar katoeys are us gecheckt wel grappig iets te klein.
Best de gogo voor einde bewaard dat sugar gogo top tijd gehad.
Zo daar mooi dame met heerlijke zachte silicone borsten met sexy briltje.
Daar heerlijk uurtje mee gehad 3 drankjes en uurtje bounce op lul top en beetje zoenen tussen door.
Schade 600 bath + 100 tip dikke prima.
Zo even geinformeert voor toekomst voor barfine na 12 1000 bath en st 3000 opzocht prima voor coyote.
Denk nog niet eens 2500 bath uit gegeven haha je maakt nuchter wel iets slimmer keuzes dus keer prima te doen.
En je drink gewoon heel weinig vergelijken met bier of malibu en is veel cheaper.
Zo rond 3 uur gaan slapen.

Bijlagen

• 20260107_124502.jpg
    20260107_124502.jpg
    69,6 KB · Weergaven: 15
  • Screenshot_20260107_131946_Instagram.jpg
    Screenshot_20260107_131946_Instagram.jpg
    127 KB · Weergaven: 15
Terug
Bovenaan Onderaan