WHEM TS Aline Diniz Den haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
59
07/07/21
44
8

Ik zie wel een recensie van een Aline uit Amsterdam maar niet van deze shemale die in Rotterdam werkt.
Ze heeft een filmpje op https://www.ashemaletube.com/model/aline-diniz-3583/ staan waar ik van denk, lekker.
Maar goed, nu de vraag wie heeft er ervaring met haar, want in het rond trekkende circus zit een hoop narigheid tegenwoordig.
 
Omdat een adverteerder wel haar advertentie offline kan zetten, maar hier geplaatste foto's blijven staan
 
Ik ben uit eindelijk zelf geweest, ik moet zeggen ze heeft mooie foto's maar in het echt is ze niet zo mooi, ook had ze moeite om hem helemaal goed stijf te krijgen, dan haalt die nog lang geen 22 Cm, nu kreeg ze in mijn geval hem niet echt helemaal stijf.
Ik heb haar lang gepijpt, maar dan nog niet helemaal stijf, of dat van de hormonen komt ik weet het niet.
We heb ik 200 betaald incl klaar komen van haar, dus vroeg ze niets extra hier voor.
Voor mij geen echt herhalingsgevaar, maar ook was mijn bezoek niet echt slecht te noemen.
Ik had voor 1 uur betaald en stond na 45 min ongeveer weer buiten, na afloop niet kunnen douche. moest het doen met vochtige doekjes.
 
Ik ben er een paar weken terug geweest toen ze ontving in Lelystad. Had contact gelegd via Grindr en alhoewel ze zich als XXL TOP aanbood (profielnaam) wilde ze geneukt worden.

Dus ik de reis gemaakt naar Lelystad naar een troeperug appartementje vlakbij het station (gratis parkeren).

Ze viel me een beetje tegen, ze is zeker de dame van de foto's maar ze is ontzettend lang, lomperig en heeft een heel mannelijk gezicht. Tieten waren kei hard. Ze had ook flink wat gesnoven want ze bleef dr neus maar ophalen "a little cold baby" uhu.

Ze gaf zelf aan vooraf dat ze echt een pijpgodin is en daar enorm geil van wordt, maar ik vond er weinig aan en aan dr lul te merken werd ze er zelf ook nou niet echt geil van. Heb dr geneukt, en dat was best ok, en toen werd dr lul wel hard. Goed hard ook! Maar zeker geen 22cm. Hooguit 19 ofzo maar wel redelijk dik.


Ze vroeg en smeekte bijna of ze mij ook mocht neuken, en eigenlijk had ik daar na lange tijd wel weer eens zin in. Ik gaf dr wel aan dat ze echt rustig moet beginnen en veel glijmiddel moest gebruiken. Wat deed ze…. Een klein beetje glijmiddel en ze wilde hem er zo kei hard inrammen! Gelukkig had ik t door en kon ik half wegdraaien. Toen zei ik nog een keer "please alot of lube and begin very easy!!" Nu deed ze wat meer glijmiddel maar ze wilde hem er zo weer met alle kracht inrammen.

Toen was ik t zat en ik zei ik "its enough, time to go"
Ging ze beetje geirriteerd doen en mocht ineens niet douchen enzo. Uiteindelijk wel maar toen ik de douche uitkwam was ze nog geirriteerd en vroeg ze of ik wat boodschappen voor dr wilde doen. Toen moest ik tijdens t aankleden lachen en ben snel weggegaan.

Ik denk dat ze voor de gevorderde bottom wel leuk is, tenminste, ze ramt hem er zo zonder pardon kei hard in, maar voor types als ik is t niks.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan