Recensie TS Andrea (Amsterdam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrlibido

Newbie
1
13/10/22
2
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/7098798-andrea#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ze ziet er prachtig uit, ik zocht een donkere TS die weghad van de donkere dames in Atlanta. Ik ben zwaar teleurgesteld, spreekt slecht Engels, is een stijve hark, toont totaal geen emotie, pzc doet ze verschrikkelijk nep en ongeïnteresseerd. Ziet er geil uit maar de interactie verpest alles, ik moest een account aanmaken om deze recensie te plaatsen, het is het niet waard, als je van stijve harken houdt die je aankijken alsof ze bang zijn voor een piemel moet je vooral bij deze dame wezen.

En zoenen zoals ze adverteert en op WhatsApp bevestigd doet ze ook niet trouwens. Erg onpersoonlijk, doet ook geen moeite, en communiceert actief met haar Spaanstalige vriend/bodyguard, nee, nee en nog eens nee. Baalde zo flink dat ik bijna een tweede TS had gezocht die avond.
 
Oei die littekens bij dr tepels
Dat kan je je toch niet voorstellen dat ze je tepels lossnijden om die schijven erin te proppen. Wat een pijn moet dat gedaan hebben 😂😂




Trouwens, je ervaring herken ik bij vrijwel iedere Caribische/donkere trans die ik bezocht heb. Dat ongeïnteresseerde en ongemotiveerde zit denk ik gewoon in de cultuur
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Ik heb ook een ervaring gehad met Andrea maar mijn ervaring was niet slecht. Het was verre van de beste bezoek die ik ooit heb gehad maar mijn ervaring was niet zo slecht als boven staande ze gaf wel aan dat ik haar type was misschien dat ze daarom wat meer haar best deed. Voor mij dus een oké bezoek maar geen herhalings gevaar
 
Oei die littekens bij dr tepels
Dat kan je je toch niet voorstellen dat ze je tepels lossnijden om die schijven erin te proppen. Wat een pijn moet dat gedaan hebben 😂😂




Trouwens, je ervaring herken ik bij vrijwel iedere Caribische/donkere trans die ik bezocht heb. Dat ongeïnteresseerde en ongemotiveerde zit denk ik gewoon in de cultuur

Ik heb juist wel goede ervaringen bij de zwarte shemales. Dacht omdat zij juist van blank houden. Win win, voor allebei zijn we exotisch.😃
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan