Recensie TS Belen, diverse steden 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

degrotebozewolf

Wandelaar
Forumpionier
95
30/06/21
124
8
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
13
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/9454050-belen#photos
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag Belen bezocht. Ze stond aleen tijdje op mijn lijstje, maar twijfelde lang vanwege wisselende berichten over haar op diverse forums.
Belen is echt een beauty. Een van de mooiste she-males tot nu toe. Wees lief en respectvol en krijg hetzelfde terug.
Voor tz 50€ bijbetaald. Een boel geld, maar wel blij dat ik het gedaan heb. Was nu een Gfe.
Ik heb een prima half uurtje met haar doorgebracht op een hotelkamer waar zij ontving in Tilburg.
Ze spreekt redelijk goed Engels en Italiaans. Ze beweert echt van Philpijnse origine te zijn , maar dat kon ik niet controleren.
Ze heeft géén grote pik, maar hij werd wel goed stijf. Ik vond dat prima, deepthroat was zo géén probleem :)
Na afloop nog even een praatje gemaakt.
Prima adresje.
 
Ik heb echt vaak geprobeerd een afspraak bij haar in te plannen. Had dr adres alles al maar toen ik er was geen gehoor. Achteraf bleek dat mevrouw al lag te slapen…

Andere keer belde ze ineens op toen ik onderweg was dat ze niet meer in Diemen was maar in Rotterdam…. Ik dacht serieus dat ik met een faker te maken had alleen vroeg deze vooraf geen betaling.



Zit pzc bij haar prijs in? Na je recensie gelezen te hebben begint t toch wel te jeuken om haar te bezoeken maar ik heb te vaak slechte ervaringen met Filipijnse (is ze wel echt want Nikita de bekende oplichter ging Facetimen met haar in Tagalog) maar wie weet is zij anders…
 
vorige week toen ze in het hotel in Gilze zat 2 app berichtjes ,en daarna niets meer, ook niet dat ik er een stuk of wat stuurde om af te spreken, worden niet eens blauw meer, best wel arrogant vind ik, maar ook goed wat mij betreft
 
Same here. Ze leest wel maar reageert niet. Heb overigens wel profielfoto.

Ook grappig. Op haar WA foto heeft ze een foto waarin ze wel minder slank lijkt.

Edit: ze is druk. Heeft vanavond tijd.
 
Laatst bewerkt:
Extra's
  1. Anaal
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week bij deze geweest, in tegenstelling tot bovenstaande reacties ging het contact via WhatsApp bij mij wel vlot. Misschien omdat ik juist wel een profielfoto heb dan.

De locatie was een hotel, hier was ik in het begin wat huiverig voor omdat ik 1x eerder heb meegemaakt dat de receptie me bij me riep om te vragen met 'KAN IK U HELPEN?' Deze keer ging het echter gewoon prima.

Gekozen voor een half uur (100 euro) en kwam eigenlijk gewoon voor anaal. Het is een vriendelijk persoon ik was achteraf tevreden, alleen de ogen zijn heel wat donkerder in het echt dan op de foto.
 
Ha mijn eerste bericht, leuke website dit. Enfin.

In oktober ben ik bij Belen geweest te Utrecht. App contact ging prima, ik heb ook een foto op m'm profiel trouwens. Mevrouw stuurde me wel van hot naar her voordat ik het hotel heb gevonden. Prima kamer, netjes ook. Ze heeft een pikje waarbij er wat vel over is als het ware, niet echt appetijtelijk.
Wat me is bijgebleven is dat ze echt bottom is. Ik heb haar staand geneukt, zij wat over het bed gebogen. Wat ik jammer vond is dat ze haar borsten weinig liet zien of betasten. Wel tongzoenen en wat knuffelen. Ik had wel een klik met haar en ben ook wat langer dan een uur gebleven. Het was rond etenstijd en zij had ook honger en wilde wel; met me meegaan. Beetje spijt dat ik dat toen heb afgewimpeld, wel geil om met haar naar een restaurant te gaan.
Ze praat en lacht vrij veel. Over materiële zaken, operaties en uitgaan voorral.
Conclusie: best een leuke dame maar ze heeft de prijzen verder opgeschroefd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan