Recensie Ts Bya, Den Haag( Amsterdam) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didyouseeme

Vaste klant
114
12/12/21
171
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
18 cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/5031631-bya
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag op bezoek geweest bij Bya en wat is zij toch een topper!

Aangekomen in een buurt waar je de hoofdprijs betaald per uur in Amsterdam een app gestuurd en ik kreeg het huisnummer door.
Verwelkomt door een klein poppetje in een rood doorschijnend jurkje met daar onder een rood stringetje, op de kamer even het financiële gedeelte afgerond en toen kon de pret beginnen.
In het begin was het even aftasten door een beetje te zoenen en te voelen, ging met me langs haar slipje en voelde al een vrij harde paal daar ;)
Langzaam het poppetje uitgekleed en begon haar rustig te pijpen…ze genoot er kenbaar van want na enkele minuten pakte ze me hoofd vast en werd een paar keer goed naar beneden gedrukt.
Hierna heeft ze mijn kleine vriend goed verwend met haar mond en het duurde niet lang en zei "can i fuck you" met het beeld materiaal in me hoofd wat op kinky staat ben ik in doggystyle positie gegaan condoom erom bij haar glijmiddel erbij en ik heb heerlijk lopen kreunen!
Uiteraard hierna de rollen om gedraaid en heb haar als een gek lopen palen in doggy en ze genoot er kenbaar van want enigste wat ik hoorde was fuck me harder baby, met het zweet op me voorhoofd heb ik het condoom volgespoten en ben erna lekker gaan douche.

Bya is een leuke kleine dame met een prima slagzwaard. Volgende week is ze in Den Haag te vinden zegt ze en vertrekt in januari weer naar Brazilië.
Het is dat ik in twee dagen 2 pleziertjes heb gehad anders was ik aankomende week nog terug gegaan voor een vervolg.
 
Vandaag voor ronde 2 gegaan…althans dat dacht ik aangekomen op afgesproken tijd geen reactie.
Staan wachten komt er na enige tijd iemand anders de deur uitgelopen en word ik ge app dat ik mag komen, ah fijn andere klant kunnen zien en waarmee hij rijdt lekker professioneel van haar.
Niet gereageerd en ben weg gereden niet opfrissen maar gelijk mij appen dat ik dan wel mag komen, vind het echt jammer dacht weer een vast adresje te hebben….
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/5031631-bya-lessa
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zondag bij haar geweest. Afspreken is soms lastig, je moet even volhouden. Ze is blijkbaar erg populair.
Ze is erg lief en onderhoudend, sex was ook prima. Ze kan ook erg goed masseren. Voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren Bya bezocht op een bekende lokatie bij het foodpark in Amsterdam.
Ze had slechts 30 min tijd maar oke, ik was zelf later dan de eerder afgesproken tijd.
Ze ziet er lekker uit.
Kleertjes uit en haar stijf gepijpt, al snel zat haar lul achter in mijn keel.
Ik denk 17 cm, mooi formaat, waarvan ik toch moest kokhalzen.
Daarna heeft ze mij lekker geneukt in missio, waarbij zij mij gelijktijdig aftrok.
Daarna gewisseld naar doggy en flat doggy
Daarbij nog wat afgewisseld met een dildo en haar lul, waarbij zij mij goed doorgeneukt heeft.
Niet klaargekomen, maar wel voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geen echte reactie van mijn medewandelaars gehad dus zelf maar keuze gemaakt en naar Bya gegaan
afspraak was met WA snel gemaakt
Parkeren hartje centrum is een dingetje maar zij vertelt mij naar de parkeer garage te gaan
Stukje wandelen en aangekomen bij haar appartement.

Verrast door een knappe, slanke en goed gebouwde dame, klein van postuur maar groot in haar werk.
Ontvangst was hartelijk met een (tong)zoen en in mooie lingerie.. Appartement is netjes en functioneel.
Beide uitgekleed op bed Bya is goed geproportioneerd. Mooie borsten en een pik die in slappe toestand al redelijk van formaat is en na een pijpbeurt van mijn kant op volle sterkte komt en dan kloppen ook deze foto's.
Na heerlijk tongzoenen, rimmen en pijpen is het tijd om mij ook anaal te bevredigen en dat lukt wonderbaarlijk goed. Haar pik is groot maar vooral dik..
Ze neukt in verschillende tempi en dat is prettig.
Uiteindelijk kom ik klaar.. Tevreden nog wat na kletsen over Brazilië vakantie etc,
Met een tongzoen afscheid genomen Bya is een heel aardige en leuke TS die in mijn top 5 lijst terecht komt
 
Paar vraagjes: hoe is haar Engels? En hadden jullie het gevoel dat ze het niet zo nauw neemt met veiligheid? Want ik zie net op Kinky een video (titel 'fuck hot', for future reference) die vandaag is geupload waarin iemand anders haar bare lijkt te nemen (tenzij ik echt bijziend ben). Ik zit al een tijd te twijfelen tussen Bya en Fernanda maar van die video vandaag schrok ik toch wel even.
 
Paar vraagjes: hoe is haar Engels? En hadden jullie het gevoel dat ze het niet zo nauw neemt met veiligheid? Want ik zie net op Kinky een video (titel 'fuck hot', for future reference) die vandaag is geupload waarin iemand anders haar bare lijkt te nemen (tenzij ik echt bijziend ben). Ik zit al een tijd te twijfelen tussen Bya en Fernanda maar van die video vandaag schrok ik toch wel even.
Niets nieuw, bijna al die trans doen bareseks. Zorg zelf voor je veiligheid door condooms te gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan