Recensie Ts Daniela Nijmegen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Emiel88

Wandelaar
43
09/05/23
26
4

Iemand ervaring met deze dame? Ziet er goed uit op het eerste gezicht.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16cm ?
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6393701-daniela#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als nieuw lid maar proberen wat waarde toe te voegen.
Ben vandaag bij Daniela geweest. Contact liep soepel en afspraak snel gemaakt. De locatie is wel een speurtocht als je er eenmaal bent.
Afgesproken eerst een half uur proberen en als het goed is of ik dan kan verlengen. Was geen probleem.

Bij haar aangekomen en binnen gelijk hartelijk begroet en ze begon gelijk te zoenen en te voelen. Ze had een schoolgirl outfit aan. Ze heeft me naar haar slaapkamer geleid en kon me nog amper uitkleden, begon mij al overal te betasten en te tongen.
Snel betaald en uiteindelijk uitgekleed en bed op gegaan. Volle bak tongen deed ze echt super. Haar lekker betasten. Ze deed pzc en haar ook gepijpt.
Beetje rollebollen in bed en zij uiteindelijk op mij gaan zitten waar ze je wel flink berijd. Uiteindelijk doordat ik al zo geil was gemaakt in het eerste standje al gekomen.
Verder alles heel relax, ze was niet gehaast en kon ook douchen. Nog even gekletst en bleef nog steeds vozen en zoenen. Praten is wat lastig, haar Engels is niet zo goed en ik zelf spreek geen Spaans.
Altijd een verrassing met privé bezoek maar Daniela is mij super bevallen.

Hopelijk mijn post zo goed geplaatst.

Ze heeft trouwens nieuwe foto's geplaatst vandaag zie ik. In de schoolgirl outfit. Dat was precies zoals ze mij gister ontving en eruit zag.
 
Laatst bewerkt:
Zit nu helaas in Tilburg :(
(Terug?) in R'dam.
In een Kinky review van 3 maanden geleden staat dat iemand een uur geboekt had, binnen een half uur werd afgeraffeld en de volgende klant voor de deur tegenkwam. Hopelijk een uitzonderlijke dubbele boeking; alle andere reviews zien er wel goed uit.

Vraag me af wat in zo'n geval juiste etiquette is. High five? :unsure:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame in het centrum van Hilversum bezorgd. Ik vond haar prachtig en schoon.

Heb haar heerlijk lang gepijpt en daarna lekker zij on top haar geneukt. Herhaling vatbaar.

Nadeel was dat ze wel meteen een condoom erom doet. Dus ze pijnt niet zonder. En zoenen was zonder tong. Voor de rest was ze heel aardig en had er zin in. Owja ze heeft een kromme lul.
 
Deze dame in het centrum van Hilversum bezorgd. Ik vond haar prachtig en schoon.

Heb haar heerlijk lang gepijpt en daarna lekker zij on top haar geneukt. Herhaling vatbaar.

Nadeel was dat ze wel meteen een condoom erom doet. Dus ze pijnt niet zonder. En zoenen was zonder tong. Voor de rest was ze heel aardig en had er zin in. Owja ze heeft een kromme lul.
Waarom mag jij €50 minder betalen? En zet momenteel al enige tijd in Rotterdam. Hiervoor Tilburg. Nog geen Hilversum gezien..
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
16CM
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze is weer in Nijmegen, gelijk afspraak gemaakt voor vanmiddag. Mijn 2e TS ervaring.. hopelijk niet zo'n afknapper als de 1e *fingers crossed*

Update:
Nou mijn 2e bezoek aan een TS was al iets beter.

Na heel geheimzinnig de locatie gevonden te hebben, dit is in een minder mooi stukje van Nijmegen laat maar zeggen. Ze ontvangt in een kamertje van een appartementencomplex. Ze spreekt overigens zeer beperkt Engels, veelal Spaans ze komt uit Columbia.

Eenmaal binnen begroet Daniela mij met een kus en ze lijkt er zin in te hebben. Financiële afhandeling gedaan en het spel kon beginnen. Terwijl ik haar aan het pijpen ben(dit mocht zc) gaat haar telefoon en kijkt ze achterdochtig naar buiten. Bleek het haar zus te zijn(zegt ze)

Eenmaal op bed en haar weer hard te hebben gepijpt kijkt ze weer naar buiten en loopt ze even weg. Hierna bovenstaande herhaald en kon ik mijn kontje omhoog doen. Via de app had ik aangegeven dat ze rustig moet beginnen. Wat doet ze? Stoot ze hem ineens vol erin dat deed wel even zeer, hierna deed ze het wel rustig en heeft ze mij heerlijk geneukt en al neukend en aan mijn pik trekkend mij zelf helemaal onder gespoten.

Ik denk dat ik niet meer terug ga naar een TS. Hopelijk is Karla ooit weer terug in Nijmegen en laat het weer door een vrouw doen.

P.S. ze is de dame van de foto's, wel bewerkt natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan