Recensie TS Karoline 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trnslvr94

Newbie
5
07/04/22
6
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/589930-karoline
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verbaasd dat ik nog geen recensie over deze topper zie.

Hele goede ervaring. Echt een knappe meid, mooi lichaam, pik is natuurlijk niet zo groot als in de advertentie staat maar ze weet hem prima te gebruiken.

Seks was goed, over en weer pijpen (mc op mijn verzoek) waarbij ze me stevig liet deepthroaten, daarna heeft ze me in verschillende standjes genomen. Toen ik het bijna niet meer hield de rollen omgedraaid en op z'n hondjes stevig gepakt, duurde niet lang voordat het rubbertje vol zat.

Is niet altijd in Nederland en doet verschillende steden aan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/589930-karoline
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Karolina stond al een tijdje op mijn 'to do' lijstje, dus toen ze weer opdook heb ik gelijk een afspraak gemaakt met haar. De foto's zijn mooier dan ze in het echt is, vind ik.

Na wat heen en weer sms kon ik langskomen. Ze was echt net weer in Amsterdam en ik was haar 1e bezoeker. Ze was ook nog aan het settelen in de woning maar mogelijk wilde ze gelijk weer weg, toen ik een muis zag lopen ergens.

Na het douchen begonnen we op bed te spelen. Ik ben geen fan van (zelf) pijpen dus dat laat ik aan me voorbij gaan meestal. Het idee was dat zij mij eerst zou neuken en ik daarna haar, maar zij kreeg het niet echt goed voor elkaar, dus die hebben we geskipt. Ik heb haar daarna hard in doggy en toen missionary geneukt.

Ik had een uur geboekt, maar had niet echt zin in een tweede keer (komt niet vaak voor), vond het mooi geweest. Voor het uur om was, ben ik weg gegaan. Overal oordeel, was niet zo. Helaas...
 
Is dit haar?
Dit is niet degene die ik ooi bezocht heb en ik zie bij haar een prijs van € 180 voor een bezoek van een een uur terwijl vrijgezellig er € 200 heeft betaald
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan