Recensie TS Linna, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sinds kort in RLD Gent: https://old.redlights.be/prive-ontv...ts-linna-in-gent-new-for-first-time-here.html
In RLD Gent nog NOOIT een shemale gezien - 'k kom er intussen een decennium en heb er meer dan 200x rondgewandeld (en meestal méér dan er enkel rond gelopen, wat mijn spaarvarken helemaal niet leuk vindt) - tot Linna er opgedoken is, een witte raaf in Gent!

Niet vies van een leugentje want ze beweert dat ze nog niet lang in België is maar ik heb haar adv. op RL al vaak (en dit maandenlang) gezien en daarin stond idd dat ze in Antwerpen ontvang/ontving.

Toch een aanrader, vind ik. Ben recent bij Linna geweest in Gent. Je kunt haar niet missen: er hangt een bordje 'shemale' aan het raam. En ondanks het leugentje heel wat correcter (what she promises you get) dan de meeste shemales waar ik ervaring mee heb. Haar 16 cm klopt niet, zoals bij 8 à 9 op de 10 shemales die adverteren op RL, maar ze heeft er tenminste geen 20 cm van gemaakt wat bijna de standaard is op RL. En ja, de penislengte van de doorsnee wandelaar (en specimen homo sapiens tout-court) is ook geen 16 cm :ROFLMAO: Toch kan Linna de hare goed gebruiken :) En ook in de omgekeerde richting (zij in de passieve rol) is het dik OK.

Maar dus wel een afrader wie een shemale zoekt met een echt grote penis van 16, 20 cm en langer. Dan zou ik Cibelly uit Brussel aanraden: https://youppie.net/showthread.php?130504-Bruxelles-CIBELLY-WILLIANS-(br%E9silienne-brune) Met Cibelly geen ervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ts-linna-in-gent-new-for-first-time-here.html
Totale kosten (in euro)
prijs-kwaliteit bovengemiddeld
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Cfr. supra.
 
Een primeur in Gent(?)
Heeft er iemand met deze 'dame' ervaring??
Ik was daarnet wat op wandel door de rode buurt. Ik verwachtte niet om daar het papiertje 'shemale' op de ruit te zien door de bekende glazen straat, maar mijn ogen bedrogen me niet!
Ben dus eens gaan vragen bij haar. De naam is Barbie en werkt er dus 's avonds. Enkel maandag niet denk ik. Blond. Deftig gestalte. Bimbo-achtig voorkomen. Aangename stem en vriendelijk ( althans tijdens mijn vraaggesprekje ). Normale tarieven voor de buurt.
Ik wou echt wel proberen, maar wou eerst eventjes polsen hier. Duidelijk vaak bezet zo te zien. De lokale wandelaars lijken ervan te smullen. De gordijnen waren zeker 2 keer dicht in de tijd dat ik er rondwandelde.
 
De moeite? Ze gebruikt vooreerst een andere naam. Het andere topic betreft een dame uit Antwerpen. Met alle respect, maar ik heb wel wat beters te doen dan alle topics eerst na te kijken, post per post...
 
Deze meid zal ik zeggen reeds tweemaal bezocht en wel top hoor. Eerste keer eenvoudig. Geneukt en weg. Een tweetal weken terug TOP. Beide nogal geil. Ik heb haar gepijpt wat ze geweldig vond. Je zag dat ze klaar ging komen maar dat wilde ze onderdrukken. Ik op mijn rug, zij erop vroeg ze of ik cum zien, tuurlijk. Na een goede rit kwam ze klaar op mijn buik, zalig. Direct erna, piemel eruit, condoom eraf en mijn lading er bovenop. Zalig.
 
1 keer bezocht in schipperstraat. Ben meer als goed behandeld. Maar dit is allemaal persoonlijk natuurlijk. Niet overdreven grote penis maar voor mij meer als genoeg. Kwam ook spontaan klaar. Zou zeggen, probeer eens.
 
Inderdaad

Deze leukerd?
Ja
Tijdje terug weer geweest. Ze is boos op mij. Had het standaardtarief betaald van 50€ maar was een te geile boel geweest. Gezoend, beide klaargekomen en vond dat ze daarom extra centje verdiende. Redelijk dwingend zelfs. Beetje spijtig daar het wel klikt verder en ik volgende keer wel 100€ over heb voor haar.
 
Haar ook 3x geneukt in het verleden,blijkbaar neukt ze niet graag voor 50,laatste keer enkele maanden geleden was het gezaag dat ze het liever niet voor 50 doe maar voor 100,wil haar wel nog eens bezoeken....
 
Terug
Bovenaan Onderaan