WHEM TS Lisa Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie geen ander topic over deze shemale dus dan maar hier.

Paar keer contact met haar gehad toen ze volgens advertentie in Utrecht, Almere en Haarlem was. Ze wilt en kan nooit want geen tijd, ofzo.

Vreemdste was dat ze wel een keer geïnteresseerd terugappte maar toen mn leeftijd vroeg (ben in de 30) en haar reactie daarop was: Oke maar vanavond geen tijd.

Volgens mij zit deze enkel op Kinky om websites te promoten, ofzo.
 
Iemand ervaring met deze shemale?

Ik zie wel wat reacties in andere topics over haar, maar niet of er iemand daadwerkelijk met haar heeft afgesproken. Hoor het graag!
 
Ik ben ook erg geïnteresseerd in ervaringen van collega-wandelaars. Ze triggert me (mijn kleine vriend wordt enthousiast) met haar gedeeltelijke foto's, en vooral met haar woordkeuze: 'hoerig' 'slet' doet het bij mij erg goed 😉✌️.

Iemand een ervaring om te delen??

Thanks!!

Nu in Utrecht trouwens.
 
Iemand ervaring met deze shemale?

Ik zie wel wat reacties in andere topics over haar, maar niet of er iemand daadwerkelijk met haar heeft afgesproken. Hoor het graag!
Dan is het niet nodig om een nieuw topic aan te maken, ik heb gevraagd om het samen te voegen.
 
Paar weken terug gaf ze aan op maandag en dinsdag te werken in Utrecht. Maar idd, op de dag zelf afspraak maken zit er niet in ofzo.. dus van te voren inplannen (denk ik?).
 
Nou nep weet ik niet, maar ik volgde haar bij toeval al eens op tiktok, en toen kwam ik er achter dat ze ook date... Dus ik wilde natuurlijk een date, maar ze wilde een deel vooruitbetaald hebben, en dat is 1 ding wat ik nooit zal doen, dus een date voor mij met haar zit er niet in.
 
Nou nep weet ik niet, maar ik volgde haar bij toeval al eens op tiktok, en toen kwam ik er achter dat ze ook date... Dus ik wilde natuurlijk een date, maar ze wilde een deel vooruitbetaald hebben, en dat is 1 ding wat ik nooit zal doen, dus een date voor mij met haar zit er niet in.
Ook ik heb vier of driemaal een poging gedaan allemaal precies dezelfde reacties als hier boven kan vandaag niet kom maar morgen enz enz dat iemand een echt werkend profiel heeft betekend niet dat iemand ook fysiek afspreekt
 
Ik heb haar in Haarlem ontmoet begin dit jaar. Ik denk dat zij de tijd neemt en geen lopende band werk doet. Ik heb een hele fijne tijd gehad. Ik ga haar zeker nog een keer date.
 
Ze is niet nep. Ik heb onlangs een "date" met haar gehad maar dit was niet voor het normale tarief. Ze zocht meerdere mannen voor een opname voor haar Fancentro. Uiteindelijk was ik de enige die die dag kon, ze heeft me lekker getrokken voor de camera en gepijpt met de camera uit.

Het was dus niet echt een date maar meer wat losse dingetjes om content te maken. Uiteindelijk wel lekker afgemaakt en over haar tieten gespoten.
 
Ben een tijdje geleden bij haar geweest , ze ontving toen in Hotel. Alhoewel een aardige dame vond ik de date op zich niet heel bijzonder. Beetje travo achtig met borsten waar je ook niet echt aan mocht zitten.. ze was nogmaals niet onaardig of zo maar voor mij geen herhalingsgevaar in ieder geval..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan