Recensie TS Melisa, Amersfoort 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 75

Wandelaar
Forumpionier
52
30/06/21
14
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
lang
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/8341659-ts-melisa#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag mijn eerste ervaring met een TS gehad. Ik fantaseer hier al jaren over en heb eindlijk de moed gevonden om het te gaan beleven. Bij aankomst had ze leuke sexy lingerie aan, en stond haar penis recht omhoog. Ze stelde ze mij op mijn gemak en regelden we financiële zaken. daarna zoenden we ff (geen tong) en belanden we op bed. In bed een top ervaring gehad. In meerdere standjes elkaar genomen en ze kwam echt klaar! Ik ga zeker nog eens!
 
paar maanden geleden was deze dame in Breda
altijd al eens een bezoekje willen brengen want foto en tekst spraken mij (in het bijzonder een aantal delen van mij) aan
bij ontvangst toch wel andere dame dan op de foto's
ze zag dat ik verbaasd was en zei je mag ook weigeren (maar daar dachten delen van mij anders over)
dus gebleven, mooie tieten (b/c)
lul niet enorm (17 cm) en goed te doen maar niet volledig stijf te krijgen
anaal aan beide kanten en klaargekomen na pijpen (mc)
al met al toch wat tegenvallend
 
Na zo'n 40 jaar wandelen, gistermiddag mijn eerste TS bezocht. Every inch a woman (+6). Wat heerlijk om na ruim een jaar weer een vrouw overal aan te raken, Ik voel me bijna 24 uur later nog steeds een ander mens, heel anders dan wanneer ik mezelf gewoon stevig heb zitten aftrekken.
Melisa is beurtelings een tijdje in Breda en in Enschede, en dan weer naar huis in Spanje. In Enschede parkeren bij een supermarkt (gratis:)) en dan appt ze het huisnummer. Ze heeft nu lang zwart haar, lijkt niet zo direct op alle foto's, hoewel de kleine tattoo met haar naam wel klopt. Maar wat een leuke verschijning, na een kusje voelde ik me gelijk ontspannen als firsttimer.
Drie kwartier afgesproken, en ze stelde voor even in de andere kamer te roken. Kon ik haar bewonderen, haar hand op mijn been en daarna mijn hand op haar zachte blote dij.
Terug naar de slaapkamer uitvoerig haar tepeltjes gezoend en gelikt, vond ze wel fijn. Haar kleine broekje liet ze nog een tijd aan, en ik voelde eraan voor de zekerheid want alles voelde zo meisjesachtig aan. Glad en zacht, haar buikje, billen en dijen. Uiteindelijk ging het broekje natuurlijk uit, en kon ik haar piemeltje aanraken, en onderaan haar buikje kussen. Tijd voor condooms, en verder met mijn mond, de eerste keer van mijn leven pijpen, wel jammer van dat rubber maar is natuurlijk wel beter. Ze is echt gevoelig, als ik haar onder aan haar buikje of vlakbij de binnenkant van haar dijen kuste, sprong haar pik stevig overeind.
In 69 sabbelde ze lekker, en vulde haar 15 cm mijn mond. Uiteindelijk op mijn knieën tussen haar benen afgetrokken, en vrijwel op hetzelfde moment spoot zij ook een klein portie in haar condoom.
Na een papiertje om mij even schoon te maken bleef ze liggen, naast elkaar op onze rug, haar been over mijn been. Nu was de tijd wel zo'n beetje om, maar op mijn suggestie dat het tijd was om te gaan roken ging ze niet in. Ook nog niet toen ik 5 minuten later zei dat het toch wel tijd werd.
Uiteindelijk iets meer dan een uur binnen geweest. Geen woeste neukseks, maar ik wou sowieso als hetero niks anaal en dat kwam ook niet te sprake. Melisa is in ieder geval erg aardig en relaxed, en ik denk dat ik het wandelen maar weer eens oppak. En ze staat op mijn lijstje als ze in de buurt is, en op mijn vraag zei ze dat ik wel mocht terugkomen (moet je ook nog maar afwachten als oudere met een klein piemeltje). Ik geef haar een 8.
 
Vandaag mijn eerste ervaring met een TS gehad. Ik fantaseer hier al jaren over en heb eindlijk de moed gevonden om het te gaan beleven. Bij aankomst had ze leuke sexy lingerie aan, en stond haar penis recht omhoog. Ze stelde ze mij op mijn gemak en regelden we financiële zaken. daarna zoenden we ff (geen tong) en belanden we op bed. In bed een top ervaring gehad. In meerdere standjes elkaar genomen en ze kwam echt klaar! Ik ga zeker nog eens!
Lekker hoor…ziet er goed uit op de fotos..
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zwolle/8341659-ts-melisa#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ja het herhalingsgevaar is groot: morgen weer; hierbij nog even het formulier.
 
ik heb ze in Breda ontmoet maar was niet echt onder de indruk.
Foto's klopten zeker niet, dat was niet alleen de kleur van het haar
Wel een heel aardige dame
Ik ben van plan haar te bezoeken maar vraag mij af wat er niet aan de foto's klopt.
Ik hou haar al een tijdje in de gaten en haar foto's op Kinky en whatsapp zijn altijd hetzelfde (oud)
 
Ben pas weer bij haar geweest. Ze is net geopereerd en heeft iets grotere borsten. Lekker tongzoenen en in 69 elkaar pijpend heerlijk klaargekomen. Elke keer weer fijn om haar weer te zien! Enige nadeel is dat ze haar prijs heeft verhoogd. Maar het echt een schat van een meid zo heerlijk relaxed.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al weer ruim 2 jaar geleden bij haar geweest in Breda
Was niet echt onder de indruk van de sex en de verschijning
Zeker geen onvoldoende het is een leuke/aardige dame maar mijn verwachtingen waren obv foto en tekst (te?) hooggespannen
 
De vorige keer dat ze hier was, ben ik bij haar op bezoek geweest, en ik zal haar zeker nog eens bezoeken als ze in Amersfoort komt. Haar pik is geen 20 cm, iets kleiner, de perfecte maat en ze wordt erg hard. We konden het allebei niet laten om 69 te nemen zonder condoom, haar pik voelde goed in mijn mond en ze genoot er echt van om in mijn mond klaar te komen, ze kreunde en zei "O yes baby let me cum in your mouth, you like me baby, you like my cock baby, you want me to cum in your mouth baby?" Het was mijn eerste keer bij haar en ik kan niet wachten om haar weer te bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren eindelijk weer bij haar langs geweest. Het was weer top. Heerlijk relaxed en supergeil klaargekomen. Ze is van plan om zondag weer weg te gaan naar spanje of elder in NL als ze een plek kan vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan