Jack Celliers
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 14
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://m.tsladies.de/sex-anzeigen/transen-shemale/oldenburg-ts-morgan-13723544
- Totale kosten (in euro)
- 80
Op TSladies.de is in Oldenburg en Bremen altijd wel een lagertje Thaise ladyboys actief. Ze maken deel uit van een rondreizend circus aan DVPs. Eén min of meer vaste waarde is Morgan.
Morgan zit in een pand met meerdere dames/ ladyboys. Nette kamer, leuke dame. Foto's zijn iets gedateerd, behalve de foto's met de groene bikini, die zijn recenter.
Morgan is ook top/ actief, dus ze neukt de klant ook en dat was ook mijn bedoeling. Prijzen zijn de gebruikelijke €80/ 30 minuten, € 100/ 45 en € 150/ 60. Ik koos voor 30 minuten. Dat bleek genoeg, mocht je iets langer of rustiger willen doorgaan, dan is die € 20 extra een prima investering. PZC is extra, CIM ook en als je ook nog wilt dat zij klaarkomt, dan is dat ook nog eens extra. Dan kunnen € 80 zo maar € 200 worden.
Ik koos voor € 80 en vond het waar voor z'n geld. Lekker pijpen, zoenen en toen elkaar neuken. Ik zie de meerwaarde van haar laten spuiten voor € 50 niet, dus ik was de enige die het rubber volspoot.
Morgan zit in een pand met meerdere dames/ ladyboys. Nette kamer, leuke dame. Foto's zijn iets gedateerd, behalve de foto's met de groene bikini, die zijn recenter.
Morgan is ook top/ actief, dus ze neukt de klant ook en dat was ook mijn bedoeling. Prijzen zijn de gebruikelijke €80/ 30 minuten, € 100/ 45 en € 150/ 60. Ik koos voor 30 minuten. Dat bleek genoeg, mocht je iets langer of rustiger willen doorgaan, dan is die € 20 extra een prima investering. PZC is extra, CIM ook en als je ook nog wilt dat zij klaarkomt, dan is dat ook nog eens extra. Dan kunnen € 80 zo maar € 200 worden.
Ik koos voor € 80 en vond het waar voor z'n geld. Lekker pijpen, zoenen en toen elkaar neuken. Ik zie de meerwaarde van haar laten spuiten voor € 50 niet, dus ik was de enige die het rubber volspoot.