Recensie TS Rebecca Wells 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi, in het verleden kwam ze vaker in Sittard (daar heb ik haar ook bezocht) en de laatste tijd zat ze regelmatig in de buurt van Dusseldorf.
http://www.6relax.de/club/name/tran...region/grossraum-duesseldorf-moenchengladbach haar foto's komen overeen met de werkelijkheid en ze was vriendelijk, lekker geil, actief en passief en ik ben toen tevreden vertrokken....
Aangezien je tevreden bent vertrokken, zou je er best een wat uitgebreider recensie aan kunnen weiden.

#NietOmdatHetMoetMaarOmdatHetKan
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
19
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/trans_rebecca_geil/girl/trans_rebecca/from_kategorie/transsexuelle/from_a/club_27713/region/grossraum-duesseldorf-moenchengladbach
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn bezoek aan Rebecca is nog van de tijd voor Corona, destijds heb ik op het forum van k...ky en h..ers regencies achtergelaten die nu niet meer te lezen zijn, ik wilde alleen van dienst zijn door te delen dat ze niet nieuw is in NL en dat ze de laatste jaren hoewel niet in NL wel in het grensgebied binnen 100km van NL actief is geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan