Recensie TS Tatiely Presley 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
59
07/07/21
44
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/3449074-ts-tatiely-presley#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag toch nog een poging ondernomen om eens bij een shemale langs te gaan die wel der afspraken na komt.
Ik was verbaast dat ik niets kon vinden over deze shemale, ook op Kinky heeft ze de Review open staan, maar was er geen te lezen.

Wat mijn verbaasde was dat ze voor 1 uur met fisting bij mij en zij klaar komen maar € 150,- vroeg.
Maar goed, afspraak gemaakt en ja ik was verbaasd, werd netjes met zoenen ontvangen de prijs veranderde niet.
Lekker gefist en heb haar bijna klaar gepijpt, laaste stukje deed ze met de hand trekken, mocht kiezen waar ik het zaad wilde hebben.
Kon nog een massage krijgen maar die heb ik overgeslagen, dus mijn bezoek was 45 min maar had ook 60 kunnen zijn, was mijn keuze om geen massage te nemen.

Der penis is niet helemaal zo groot als op de foto maar toch wel een Cm of 16.
Wel een paar vreselijk lekkere tieten, ik dacht dat dit niet bestond, maar ze waren niet echt hard, gewoon lekker stel dus.
De shemale is wel iets stevig gebouwd maar zeker herhalings gevaar aanwezig.
Als ze jullie ook geef wat ze mij heeft gegeven kom je niets te kort.
 
Klinkt goed! Heb jij haar geneukt en of zij jou?
We hebben elkaar gepijpt en in ben gefist, nee niet elkaar geneukt, na stevig gefist te zijn, heb ik het wel even gehad, ze heeft mij wel klaar gepijpt.
Ik heb in Rotterdam diverse shemales bezocht, dit is een van de weinige die niet meer geld vraagt of niet de gemaakte afspraken na komt.
Dus zeg ik probeer deze maar eens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan