Recensie TS Tatjana, Geleenstraat 72bp k4, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brum

Wandelaar
Forumpionier
42
23/07/21
32
4
Prachtige shemale. Heeft perfecte dominante uitstraling. Borsten zijn in Corona-tijd wat kleiner geworden. Haar cock is van een flink formaat. Zeker zeer dik, ik schat 18 cm lang. Voor een beginner schat ik 'm als minder geschikt in.
Bij het uitkleden maakt ze haar gereedschap al goed stijf en duwt hem dominant achter in je keel. Anders dan een deepthroat accepteert ze bij mij niet, maar het is heerlijk om dit te laten gebeuren. Onderwijl speelt ze gemeen met je tepels. Vervolgens haar kontje moeten uitlikken en in twee standjes flink doorgeneukt.
Ik bezoek haar nu al enkele jaren naar volle tevredenheid. Nog nooit meegemaakt dat haar cock niet keihard werd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Penislengte
18
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend sinds lange tijd weer eens door de Geleen gelopen en toen zag ik een mooie, gebruinde trans wat later Tatjana bleek te zijn.

Snel afgesproken €50 p&n en ze zou mij neuken. Dat laatste heb ik geweten.

Na het uitkleden lekker staan vrijen en zoenen en haar pik werd lekker hard. Toen ik hem in mijn mond nam merkte ik hoe dik hij was. Ik begon haar gulzig te pijpen terwijl zij me begon te deepthroaten.

Na een tijdje op bed gaan liggen waarna ze haar pik voorzichtig in mijn kont duwde. Ondanks de vele poppers was het nog een gevoelige operatie, maar uiteindelijk kon ze me lekker doorneuken.

Door de vele poppers liet mijn kameraad het een beetje afweten, maar na een paar minuten stopte ze met neuken en deed het condoom af.

Ze ging naast me staan, zei dat ze kwam en dumpte haar lading op mijn gezicht en in mijn snel geopende mond. Ondertussen was ik ook stijf geworden en terwijl haar lul schoonlikte, kwam ik ook.

Daarna opgefrist en afscheid genomen.

Was mijn eerste keer bij haar, maar zeker niet de laatste keer.
 
Nee, dat klopt. Ik bedoelde haar pijpen. Eigenlijk zou je twee opties moeten hebben, net als bij anaal.
Als het wegmoet, moet je het maar zeggen.
 
Ik heb dr ook weleens bezocht, en misschien lag het aan mijn lul, maar deepthroaten kan/deed ze helemaal niet….
Sorry, beetje krom van mij opgeschreven. Ik pijpte haar en zij begon neukbewegingen te maken zodat haar pik achterin mijn mond verdween.

Zal in het vervolg wel even wachten mijn een recensie schrijven, was blijkbaar nog teveel in de war. Excuses voor de verwarring.
 
Geeft niet @Butters , iedereen kan een foutje maken. Je hebt tenminste een recensie geschreven!
Ik zal wel vragen om klaarkomen in mond, op gezicht en anaal (door jou) te verwijderen.
 
@Paulus2 Dat lijkt niet te kunnen. Kan alleen mijn laatste bericht aanpassen. Nou, dan moeten mensen deze thread maar even lezen. Zal volgende keer mijn enthousiasme beter onder controle zien te houden. 🥺
 
Was vanmiddag in Den Haag vanwege veteranendag en omdat ik een beetje vroeg was, een rondje Geleen gedaan. Na mijn vorige bezoek aan Tatjana een paar dagen een pijnlijke kont gehad, dus ik had eigenlijk besloten dat ze net een maatje te groot voor me was. Maar ik zag haar staan, keek haar aan en alle remmingen verdwenen als sneeuw voor de zon.

Ik was nog maar net binnen of ze begin me hartstochtelijk te zoenen, kreeg nauwelijks kans me uit te kleden. Toen dat uiteindelijk toch gelukt was, verder gegaan met de zoenpartij. Ze draaide zich om en duwde me zo tegen de muur. Mijn pik tegen haar kont en mijn handen om haar tieten. Ik ging naar beneden met mijn hand en haar pik was, in tegenstelling tot vorige keer toen ik binnenkwam, nog slap. Ik zakte door mijn knieën, schoof haar string opzij en begon haar sterretje te likken. Dat beviel haar wel aan het zuchten te horen en al likkend haalde ik ook haar pik uit de string.

Ze ging op bed liggen en beval me haar te pijpen. Uiteraard hoefde ze dat geen twee keer te zeggen en ik voelde haar pik in mijn mond groeien tot volle oorlogssterkte. Inmiddels stond mijn pik ook op barsten en we pijpten elkaar om beurten. Tot ze vroeg of het goed was dat ze kwam. Ik zei haar dat het goed was, zolang het maar op mijn gezicht was. En daar kwam haar zaad ook terecht. Vervolgens haar pik leeggezogen en elke druppel ingeslikt. Vervolgens nam ze mijn pik weer in mijn mond en ik vroeg of het goed was dat ik in haar mond kwam. Dat was geen probleem en niet snel daarna spoot ik haar mond vol.

Mijn kont kwam er vandaag dus genadig vanaf, maar hoewel er niet geneukt is, toch een sessie waar ik tevreden op terugkijk.
 
Heren, misschien kent u een dame of een shemale die zich aan het einde van coupé 128 bevindt als we naar de kaart kijken, lange blonde, welgevormde figuur. is het shemale of vrouwelijk? eventuele meningen?
 

Bijlagen

  • plattegrond-1.png
    plattegrond-1.png
    124,5 KB · Weergaven: 115
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan