WHEM Ts Yesenia (Rotterdam)?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee gap, daar moet ik ook een stuk voor doorsparen. Wat jij doet, is negatieve commentaren leveren, op degenen die er €150, of meer voor over hebben.
Dat moet iedereen voor zichzelf weten. Daar ga ik niet over, maar ik ga niet 150 euro sparen en dan kan het nog zonde van mijn geld zijn. Ik ga altijd naar de Wallen. Als ik daar tegen een flop aanloop, dan ben ik in ieder geval niet ineens 150 euro kwijt. :rolleyes:
 
Dat moet iedereen voor zichzelf weten. Daar ga ik niet over, maar ik ga niet 150 euro sparen en dan kan het nog zonde van mijn geld zijn. Ik ga altijd naar de Wallen. Als ik daar tegen een flop aanloop, dan ben ik in ieder geval niet ineens 150 euro kwijt. :rolleyes:
Daarom lees ik ook de recensies hier en op andere sites. Alleen die op Kinky, die neem ik met een zoutstrooier.

Verder kom ik niet alleen op de Wallen, maar wandel ik ook op Singel/Spuistraat en de RDK. Ik onderhandel trouwens liever over de mogelijkheden, dan over de prijs. Maar waar ik echt de vraagprijs, als die er al is, kan drukken; zijn Grindr en Planet Romeo uitstekende vijvers.
 
Ben maandje terug geweest dit echt een Geile Sexbom ze is wel groot maar kan heerlijk zoenen en had een heerlijke kont ze nam goed de tijd aanrader
 
Dat moet iedereen voor zichzelf weten. Daar ga ik niet over, maar ik ga niet 150 euro sparen en dan kan het nog zonde van mijn geld zijn. Ik ga altijd naar de Wallen. Als ik daar tegen een flop aanloop, dan ben ik in ieder geval niet ineens 150 euro kwijt. :rolleyes:
Ik geef je wel gelijk hoor, ik weiger ook zulke bedragen neer te tellen voor seks. Als je er goed over nadenkt is dat echt te absurd voor woorden. Maar goed, op de Wallen is het aanbod tegenwoordig echt om te janken. Al 20 jaar de zelfde koppen, op die ene Nederlandse id avondploeg na dan, die er ook niet bepaald jonger op geworden zijn.

De Wallen bezoek ik enkel nog als ik te lui ben om te rukken. Voor de rest rijd ik weleens naar een andere raambuurt, waar het aanbod eigenlijk ook best zwak is, of lul ik me ergens (goedkoop) binnen via Kinky met iets opgeleukte foto's van mezelf (als zij t mogen dan mag ik t ook toch? 😂)
 
Ze ziet er lekker uit. Ik heb twee keer geprobeerd via grindr, helaas niet gelukt. Ze wilde elkaar niet 1 op 1. Ze wilde andere man er bij. Trio dus, waarbij elkaar neuken dat vind ze lekker. Ik zei nee zo ver ben ik nog niet met mij kinky adventure.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan