Tuina door Colombiaanse masseuse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.094
19/07/21
1.600
12
***Moderator, sorry, deze was per ongeluk gepost in het draadje "Massages via Marktplaats NB." Die hoort daar niet, want dit is in Utrecht. Mag die in het draadje NB daarom alsjeblieft weg?***

Weet iemand iets van dit adres? Best leuke meiden, al zijn het geen Asians. Het zijn twee Colombiaanse meiden. Uurtje massage is 60 euro. Best prijzig, eerlijk gezegd. Ik vind die met het steile haar heel mooi. Ik wil graag weten of er meer mogelijk is. Stuur me maar een PM.

www.marktplaats.nl

≥ Tuina Massage 4-hands massage/2-hands massage — Welzijn | Masseurs en Massagesalons — Marktplaats

Hi, we are graduated of Chinese therapeutic massage, known as Tuina, which is one of the five fundamental pillars on which traditional chinese medicine
www.marktplaats.nl
www.marktplaats.nl
 
Ben hier paar maanden geleden geweest voor een 4 handen Tuina massage , 2 mooie meiden zeer professioneel en gekleed in
verpleegster pakjes Engels sprekend met beetje Nederlands. Is verder niks mogelijk heb het voorzichtig geprobeerd omdat ze al
zo professioneel gekleed waren bij elke opwinding van mij om het toch voorzichtig te laten merken dat ik wel in ben voor meer
werd ik door hun terecht gewezen dat ik gewoon moest ontspannen .
grt GW22
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan