Twitter doet ook mee. 🙈

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft al 2x gehad dat de klant niet wou betalen na de sex, ze doet dus eerst aan sex en dan mag de klant betalen, geloof je het zelf
Is dat raar? Dat heb ik wel vaker meegemaakt. Waarmee ik niks over de betrouwbaarheid van deze mij onbekende twitteraarster wil zeggen maar eerst seks en dan pas betalen maak ik wel vaker mee. Ik zal er wel heel sullig en betrouwbaar uitzien zeker.
 
Ik heb ook wel vaker na afloop pas betaald maar dan wel bij dames waar je vaker komt. Bij de eerste afspraak zal dit toch niet gebeuren denk ik
 
Is dat raar? Dat heb ik wel vaker meegemaakt. Waarmee ik niks over de betrouwbaarheid van deze mij onbekende twitteraarster wil zeggen maar eerst seks en dan pas betalen maak ik wel vaker mee. Ik zal er wel heel sullig en betrouwbaar uitzien zeker.
Ook meermaals meegemaakt, achteraf betalen. Van massagesalon tot aan een bezoek aan de Meesteres. De dames krijgen ook mensenkennis. Ga je voor het eerst naar een kapsalon, dan betaal je toch ook achteraf.
 
Je had dit soort troep op Kinky en SJ staan, en nu verschuift het naar twitter. Ik ken geen enkele zelfrespecterende nederlandse sekswerker wat met porum en al op Twitter staat sekswerk adverteert.

Gezien het aantal volgers is daar heel snel veel mee gepoogd om het aantal volgers op te bouwen. Om zo vervolgens tikkie's middels katvangers te gaan versturen. Opgepast dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan