Typen wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koudvuur

Meubelstuk
1.168
09/12/23
2.849
13
Cliché: iedereen is anders, iedereen is uniek, enzovoort. Allemaal waar, maar na een tijdje hier op de site kan ik de wandelaars toch wel in wat typen onderverdelen. Ik heb eens een overzichtje gemaakt van de typen die ik hier zo kan onderscheiden:

1) De puber
Hij is net de 16-jarige die trots aan al zijn kameraadjes vertelt hoe hij het mooiste meisje van de klas geneukt heeft. Tot in de kleinste details mogen we meegenieten van wat hij allemaal heeft meegemaakt met de dames. Hoe lang ze aan zijn eikel zoog, hoe diep ze hem in haar keel naam, of er wel of niet zaad uit haar mondhoeken kwam na het orgasme (het eerste orgasme welteverstaan, daarna volgden er nog drie). Deze dames betitelt hij meestal als 'sletje' of 'hoer'. Waarschijnlijk zit er een klein hartje achter deze toetsenbordheld, maar dat krijgen we niet of zeer zelden te zien. De puber vindt het een hele prestatie wat hij met de dame heeft gedaan. Dat is het niet. Alles wat hij ervoor moest doen, was betalen.

2) De cynicus
'Ze is alleen in je portemonnee geïnteresseerd. Klik met de dame? Ha, laat me niet lachen! Onmogelijk. Ik kom voor seks en dat praatje kan me verder gestolen worden.' Woorden die vaak uit de mond of het toetsenbord van de cynicus komen. De cynicus heeft niet zo'n hoge pet op van sekswerkers. Ze hebben maar een makkelijk leven, die dames. Benen wijd en binnenlopen maar. Ze lachen ons hard uit, die dames, en vinden ons maar sukkels. Useful idiots eigenlijk, waar ze wel goed aan verdienen. De cynicus is een plaat die blijft steken bij dezelfde drogredenering. Je kunt hem nog zo vertellen over die dame waar je het zo gezellig mee hebt, hij zal blijven zeggen dat ze dit acteert. De cynicus denkt jouw vaste dvp -die hij nog nooit ontmoet heeft- beter te kennen dan jij haar kent.

3) De Mr Nice Guy
De Mr Nice Guy steekt zijn respect voor sekswerkers niet onder stoelen of banken. Op een date verschijnt hij standaard met een doosje bonbons, een blommetje of een flesje wijn. Na de daad blijft hij nog lang doorbabbelen met de dame die hij meestal al wel een tijdje kent. Want het liefst gaat hij naar bekende dames, zodat hij lekker kan bijkletsen over wat er zoal gebeurd is in de periode sinds de laatste date. De meeste dames zien een Mr Nice Guy graag komen (hoewel de cynicus daar ongetwijfeld anders over denkt). Dat is logisch, je hebt liever een gentleman over de vloer dan een doorgesnoven, agressieve stuiterbal of een kille cynicus die direct na het klaarkomen zijn broek weer aantrekt, want 'voor een praatje kom ik niet bij een dame'.
Ik ben zelf dit type het meeste, denk ik. En ik denk dat dit type meestal de fijnste dates heeft. Want zoals het spreekwoord zegt: wie goed doet, goed ontmoet. Maar zit er dan geen valkuil aan een Mr Nice Guy zijn? Ja, die is er zeker. Want in het bekende topic 'Verliefd op een prostituee' is dit type denk ik oververtegenwoordigd.

4) Het moeilijk lerende kind
Hoewel GR een schat aan informatie bevat over hoe je een teleurstellende date kunt voorkomen, komt het moeilijk lerende kind toch keer op keer weer bij de verkeerde dames terecht. Al die red flags, hij leert ze gewoon nooit herkennen. Dames die hier op de site al met 1 of 2 sterren zijn aangemerkt; het moeilijk lerende kind informeert zichzelf niet van te voren of denkt om een of andere reden dat hij als eerste wel een fijne date met hen heeft. Om vervolgens weer teleurgesteld te worden. De ezel stoot zich honderd keer aan dezelfde steen. Maar het ligt natuurlijk niet aan hem. Boos schrijft hij weer een negatieve review. Waarna de geschiedenis zich herhaalt.
'
Misschien heeft ieder wel wat van alle types in zich. Maar toch overheerst bij iedereen 1 type wel, denk ik. Ik ben graag een Mr Nice Guy, omdat dit gewoon leidt tot het type dates waar ik het meeste van geniet.

De stille wandelaar die niemand kent en gewoon zijn ding doet, ook niet op fora actief is

De sexverslaafde die vaak gaat

De giga sex vaak in combi met drugs verslaafde die tientallen uren per mnd gaat

De realist, nuchter denkt en zijn wipje doet wanneer ie zin heeft

En zo kunnen we er nog tig noemen

De stille wandelaar die niemand kent en gewoon zijn ding doet, ook niet op fora actief is

De sexverslaafde die vaak gaat

De giga sex vaak in combi met drugs verslaafde die tientallen uren per mnd gaat

De realist, nuchter denkt en zijn wipje doet wanneer ie zin heeft

En zo kunnen we er nog tig noemen
De neerwaartse vergelijker. Die zich natuurlijk wel schaamt voor zijn wandelgewoonte, maar dat afreageert op wandelaars die in zijn ogen nog veel slechter bezig zijn. 'Ik ben vrijgezel. Als je getrouwd bent en dan naar de hoeren gaat, dan ben je fout bezig.' Of: 'Ik ga tenminste naar legale privéhuizen. Die mannen die illegale Oost-Europese dames of Latina's bezoeken, die hebben geen moraal in hun donder.'

Ik ben ook Mr. Nice Guy. Al zou ik soms wel eens willen dat ik minder een pleaser was. Een vriend van mij zei ooit: ze kunnen je beter een klootzak vinden dan medelijden met je hebben. Zit zeker een kern van waarheid in, maar zie toch graag dat de dames het leuk vinden als je ze een berichtje stuurt.

Terug
Bovenaan Onderaan