Typen wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik herken mezelf het meest in de cynicus, maar zou dat eerder als realisticus noemen ofzo want het is niet cynisch, ja als je mn gedrag bekijkt vanuit de bril van de mr nice guy ofzo. Maar ik kijk totaal niet neer op de sekswerkers ofzo dus dat klopt ook niet, maar denk wel gewoon dat ze vooral geinteresseerd zijn in het snelle geld verdienen ja. En een praatje maken hoeft van mij echt niet, het liefst zo min mogelijk praten eigenlijk.

Zelf denk ik meer aan deze categorieen:

1) De ervaring-zoeker
Vooral getrouwde mannen die variatie zoeken die ze thuis niet krijgen. Gemotiveerd door nieuwsgierigheid en het uitproberen van nieuwe seksuele ervaringen.

2) De verlegen klant
Voornamelijk ongetrouwde mannen die moeite hebben met het benaderen van vrouwen in gewone sociale situaties, maar zich comfortabel voelen in de duidelijke structuur van betaalde seks.

3) De intimiteit-zoeker
Klanten die naast seks ook emotionele verbinding, gezelschap en warmte zoeken. Vaak op zoek naar een "girlfriend experience" met conversatie en affectie.

4) De transactionele klant
Ziet seks puur als commerciële dienst zonder emotionele betrokkenheid. Wil efficiency en duidelijke grenzen, geen persoonlijke verbinding.

5) De macht-zoeker
Gemotiveerd door controle en dominantie. Kan sekswerkers behandelen met minachting en zoekt bevestiging van mannelijke superioriteit.

Ik ben echt heel duidelijk dan nr 4, daar herken ik mezelf echt 100% in.

Laatst bewerkt:
Ik snap dat mensen niet in hokjes willen denken - niemand wil gereduceerd worden tot een label. Categorieën zijn meer bedoeld als hulpmiddel om patronen te herkennen, niet om je vast te pinnen. Het gaat om inzicht krijgen, niet om wie je als persoon bent. Je bepaalt zelf hoe je ermee omgaat.

Ik herken mezelf het meest in de cynicus, maar zou dat eerder als realisticus noemen ofzo want het is niet cynisch, ja als je mn gedrag bekijkt vanuit de bril van de mr nice guy ofzo. Maar ik kijk totaal niet neer op de sekswerkers ofzo dus dat klopt ook niet, maar denk wel gewoon dat ze vooral geinteresseerd zijn in het snelle geld verdienen ja. En een praatje maken hoeft van mij echt niet, het liefst zo min mogelijk praten eigenlijk.

Zelf denk ik meer aan deze categorieen:

1) De ervaring-zoeker
Vooral getrouwde mannen die variatie zoeken die ze thuis niet krijgen. Gemotiveerd door nieuwsgierigheid en het uitproberen van nieuwe seksuele ervaringen.

2) De verlegen klant
Voornamelijk ongetrouwde mannen die moeite hebben met het benaderen van vrouwen in gewone sociale situaties, maar zich comfortabel voelen in de duidelijke structuur van betaalde seks.

3) De intimiteit-zoeker
Klanten die naast seks ook emotionele verbinding, gezelschap en warmte zoeken. Vaak op zoek naar een "girlfriend experience" met conversatie en affectie.

4) De transactionele klant
Ziet seks puur als commerciële dienst zonder emotionele betrokkenheid. Wil efficiency en duidelijke grenzen, geen persoonlijke verbinding.

5) De macht-zoeker
Gemotiveerd door controle en dominantie. Kan sekswerkers behandelen met minachting en zoekt bevestiging van mannelijke superioriteit.

Ik ben echt heel duidelijk dan nr 4, daar herken ik mezelf echt 100% in.
Van deze ben ik vooral 1 en 3. En ik heb zelfs een vleugje 4 in me, ook al ben ik wel van het verbinding zoeken. Ik wil die GFE, maar alleen tijdens de date. Daarbuiten zoek ik geen contact met de dames, want dan heb ik mijn gezinsleven. Geen dagelijkse appjes 'hoe was jouw dag?', geen terrasje met de dame, alleen de dates. Geef de mannen de kost die dat allemaal wel doen.... Wat dat betreft, ben ik wel een begrenzer.

Ik snap dat mensen niet in hokjes willen denken - niemand wil gereduceerd worden tot een label. Categorieën zijn meer bedoeld als hulpmiddel om patronen te herkennen, niet om je vast te pinnen. Het gaat om inzicht krijgen, niet om wie je als persoon bent. Je bepaalt zelf hoe je ermee omgaat.
Maar in dit geval snap ik niet waarmee je moet omgaan, ik bezoek gewoon dames, betaal en geniet.

Vind mij zelf geen wandelaar omdat ik vantevoren een afspraak maak met altijd dezelfde dame en als ik weg ga rond 19-19:30 loop ik geen rondje meer in Skw vanwege niet veel dames meer aanwezig vanwege shiftwissel

En een praatje maken hoeft van mij echt niet, het liefst zo min mogelijk praten eigenlijk.
Voor mij zijn seksuele intimiteit en sociaal contact onlosmakelijk met elkaar verbonden. Voor intimiteit moet ik mij op mijn gemak voelen en dat is pas zo als er contact is. Daarom wil ik ook een praatje met de dame. Dat doet voor mij niets af aan het zakelijke karakter van de date. Het is zakelijk, maar hoe je dat zakelijke aankleedt, dat kan op eindeloos veel manieren.

Volgens de laatste poulemaatstaven van GeefGeniet, ben ik denk ik een zuiver mengsel van type 3 en 4. Ik besef heel goed dat het allemaal puur zakelijk maar als de interactie wat dieper gaat, dan graag. Natuurlijk hoop ik hier wel op en het komt ook wel regelmatig voor dat een date heel intens is. Maar vaak toch ergens in het midden.
Daarnaast een vleugje van type 1. Gewoon de nieuwsgierigheid en de verschillende smaakjes willen uit proberen. Ook een beetje type 2, een tikkeltje verlegen.

Of hou ik iedereen hier voor de gek en ben ik eigenlijk 100% type 5; een montrueuze sociopatische machtswellusteling. :devilish:

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Grapje!!!!

Er zijn inderdaad verschillende typen en variaties daarop. Maar ik vind de omschrijvingen in het openingsbericht van Koudvuur wel het leukst. Treffend, maar met humor.

Zelf vind ik een date het fijnst als er enerzijds passie bij komt kijken en anderzijds gevoel. Een klik, die mij helpt om geil te worden. Met een dame die weet hoe ze een man kan opwinden en kan verwennen. Een natural beauty met de juiste skills en enthousiasme. En waar je ook een leuk gesprekje mee kunt voeren en mee kan lachen. Maar soms ook de serieuze kanten van het leven mee kunt bespreken.

Terug
Bovenaan Onderaan