Typen wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een vrouwen aanbidder , ik geniet van een dame haar lichaam rondingen , en vertel altijd graag hoe mooi ze is , ik ontdek graag vrouwen , hoe heerlijk ze ruiken , vind het ook altijd leuk om na te praten en interessen te Tonen in haar , ik help ook met de lakens of handdoek op bed te leggen op de kamer , ik wil dat ze zich fijn en veilig bij mij voelen , ik doe ook nooit geen voorstellen die ze niet aanbied , want als ze leuk is kom ik graag terug , en dat gevoel wil ik haar geven . ( het is fijn als ze vrolijk is als ik weer kom ) ,
Ik dacht dat ik de enige "gek" was die ook meehelpt. Maar topper ben jij dan hoor. Ik heb ook die inslag en dat is fijn. Denk ook wel voor de dvp!

Oh echt? Maar wat nou als ze ineens zegt dat zij voor Ajax is en jij voor Feyenoord bv?
Dan is dat zo. Je kan toch perfect een gesprek voren. Over wat je gezamelijk hebt. In dit geval voetbal.

Het grappige is dat ik vandaag een nieuwe dame bezocht heb. Tijdens de massage tussen ronde 1 & 2 vroeg ze naar mijn hobby's. Ik zei als eerste gamen dan vroeg ze o wat speel je graag? Waarop ik zei fifa ... waar op zei terug inpikt hij ik heb nog voetbal gespeeld. En we waren vertrokken.
Ik praat echt het liefst niet. Maar ik snap het wel hoor, moet toegeven dat als een dame lief en bv zoent en echt compassie toont, dat ik dan wel sneller klaarkom, maar zelf stel ik me vrij transactioneel op.
Ik heb vaker raamdames bezocht in doublet vooral waarbij ik alleen gedag zei, onderhandelde: toen ging neuken en daarna gedag. En zo heb ik persoonlijk t liefst mn bezoeken: ook bij privehuizen en priveontvangst, lekker to-the-point

Ik vind het aangenamer als er tegen mij gesproken word. Dat ligt ook aan wat voor type persoon je bent. Ik ben een spraakzaam persoon. Ik kan bv niet naar de kinie,slager ofz gaan zonder een woord te zeggen. 😅 Ik vind dat raar als ik daar sta/ zit en geen woord zou zeggen.

Maar ik weet ook dat er mensen zijn die bv niet ( zo ) spraakzaam zijn. En heb bv raar of ongemakkelijk vinden als mensen uit het niets een gesprek zouden starten.

Dat is ieder persoon voorzich. Ik vind wel dat je het aanvoeld of dat de persoon op oprecht spraakzaam is/ niet spraakzaam. Of dat ze het geforceerd doen.

Ik vind het aangenamer als er tegen mij gesproken word. Dat ligt ook aan wat voor type persoon je bent. Ik ben een spraakzaam persoon. Ik kan bv niet naar de kinie,slager ofz gaan zonder een woord te zeggen. 😅 Ik vind dat raar als ik daar sta/ zit en geen woord zou zeggen.

Maar ik weet ook dat er mensen zijn die bv niet ( zo ) spraakzaam zijn. En heb bv raar of ongemakkelijk vinden als mensen uit het niets een gesprek zouden starten.

Dat is ieder persoon voorzich. Ik vind wel dat je het aanvoeld of dat de persoon op oprecht spraakzaam is/ niet spraakzaam. Of dat ze het geforceerd doen.
Ik begrijp je perspectief helemaal. Voor mij hangt het af van de context en wat ik van de situatie verwacht. In bepaalde omstandigheden stel ik me inderdaad meer transactioneel op - dat is gewoon praktisch en eerlijk over wat die interactie is.
Maar in het dagelijks leven ben ik wel degelijk spraakzaam. Ik kan ook niet zomaar naar de kapper of slager zonder een woord te wisselen - dat voelt onnatuurlijk. Een kort gesprekje maakt de situatie gewoon prettiger en menselijker.
Wat je zegt over verschillende persoonlijkheden klopt helemaal. Sommige mensen houden van een praatje, anderen vinden het eerder ongemakkelijk als je uit het niets een gesprek begint. Het gaat erom dat je aanvoelt wat bij de situatie en de persoon past. Je merkt meestal wel of iemand oprecht geïnteresseerd is in contact of dat het geforceerd overkomt.
Ik denk dat authenticiteit het belangrijkste is - of je nou spraakzaam bent of juist wat stiller, zolang het maar echt voelt en past bij wie je bent en wat de situatie vraagt.

Ik begrijp je perspectief helemaal. Voor mij hangt het af van de context en wat ik van de situatie verwacht. In bepaalde omstandigheden stel ik me inderdaad meer transactioneel op - dat is gewoon praktisch en eerlijk over wat die interactie is.
Maar in het dagelijks leven ben ik wel degelijk spraakzaam. Ik kan ook niet zomaar naar de kapper of slager zonder een woord te wisselen - dat voelt onnatuurlijk. Een kort gesprekje maakt de situatie gewoon prettiger en menselijker.
Wat je zegt over verschillende persoonlijkheden klopt helemaal. Sommige mensen houden van een praatje, anderen vinden het eerder ongemakkelijk als je uit het niets een gesprek begint. Het gaat erom dat je aanvoelt wat bij de situatie en de persoon past. Je merkt meestal wel of iemand oprecht geïnteresseerd is in contact of dat het geforceerd overkomt.
Ik denk dat authenticiteit het belangrijkste is - of je nou spraakzaam bent of juist wat stiller, zolang het maar echt voelt en past bij wie je bent en wat de situatie vraagt.
Idd

Terug
Bovenaan Onderaan