WHEM UA-Masha massage Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een uitleg en nog weten we niet veel😁 ze schrijft paar keer over haar pricelist maar waar die te zien is das ook een raadsel...
De prijs kun je doorkrijgen via WhatsApp, staat in haar boek uitleg te lezen.
Price list with price, service, limitations of services provided, address - will be sent to you by personal message in WhatsApp. The price list contains all the conditions of the meeting.
Ik ben ook wel benieuwd hiernaar maar heb geen WhatsApp gekoppeld aan mijn verborgen nummer 😁. Jij?
 
Wat een uitleg en nog weten we niet veel😁 ze schrijft paar keer over haar pricelist maar waar die te zien is das ook een raadsel...
Op whatsapp is het simpel, 1x 100 euro en 2x 150 euro, dat is haar pricelist,

Heb haar eens gedate in brugge , (hoogste) was een zeer kille date 😅 int het echt is ze zwaarder en groter.
ik zou er niet meer naartoe gaan..
Zijn dat dan fake foto's online? Of dezelfde vrouw met een paar kg's bij?
 
Ik ben er enkele maanden geleden 2x bij geweest. Ik kon niet klagen. Qua kg was kwam dat toen overeen met de fotos, tenzij ze nu teveel naar de mcdo is gegaan.
 
Ik ben er ook geweest en het is spijtig genoeg enkel massage. Die doet ze met plastieken handschoenen omdat er prostaat massage bij is. ( dat hoefde niet voor mij maar als ze dan toch bezig is) ik heb haar expliciet moeten vragen om die dan eens uit te doen want anders ging het niet lukken . Eigenlijk is die massage ook niet top. Tis wel een knappe dame. Jammer dat er niet meer toegestaan is. Ik ga er zeker niet meer naartoe
 
Was het een goede massage of gewoon direct intiem?
Eerst intiem, daarna de massage. Ik vond de massage wel goed, ze heeft sterke handen. Ik heb ze wel 2x moeten zeggen dat ze haar vingers NIET in mijn gat mag steken want ze bleef maar aanstalten doen. Dat is voor mij een nono. Ze gebruikte alvast geen handschoenen bij mij. de penismassage was wel top.
 
Terug
Bovenaan Onderaan