Uit de hand gelopen massage bij MW

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MDV2016

Newbie
14
06/12/21
13
3
Ik zal niet zeggen om welke vestiging het gaat en welke dame (ze is ook niet meer werkzaam in de sector zover ik weet).

In 2012 eens een massage gehad bij MW en had een hele leuke klik met de dame. Was een meid van een jaar of 23. Ik was toen een paar jaar ouder. Ze was naar eigen zeggen halfbloed en wat ik me kan herinneren half Afghaans en Italiaans geloof ik. Verder wel in NL geboren en sprak vloeiend NL's.

Een korte tijd later weer een massage geboekt en dit keer in de natte ruimte. Tijdens deze massage hadden we nog meer die klik en was er steeds meer spanning. Uiteindelijk heftig zoenend tot een einde gekomen.

De laatste keer, ergens begin 2013, opnieuw de natte ruimte in en toen liep het volledig uit de hand. Opnieuw zoenen en dit eindigde in intiem zonder. Ik ben er van overtuigd dat dit allemaal serieus was. Ik heb immers nooit extra bij moeten betalen. Is ook nooit besproken.

Na de massage vroeg ze mijn nummer en deze hebben we toen uitgewisseld om nog eens af te spreken. Helaas is dit er toen niet van gekomen en verwaterde het contact.

Achteraf toch wel spijt dat we nooit meer af hebben gesproken omdat we zo'n leuke klik hadden. Afspreken bij MW ging ook niet meer want ze stopte vrij snel na de laatste massage. Dit is toch wel iets wat je niet snel meemaakt denk ik en stiekem ook wel een fantasie van sommige heren bij bepaalde favoriete masseuses lijkt me. Toch leuk om eens te delen. Iemand anders zo'n soort ervaring?
 
Ook ik heb wel een massage bij MW ontvangen van een dame die meer deed dan masseren (ook ik noem geen namen en vestiging :)).

Ik kwam regelmatig bij deze dame en de massages waren prima. De massages werden uitgebreider (maar wel safe uiteraard), en uiteindelijk
haar nummer gehad en een aantal keren bij haar thuis van massages mogen genieten.
 
De laatste keer, ergens begin 2013, opnieuw de natte ruimte in en toen liep het volledig uit de hand. Opnieuw zoenen en dit eindigde in intiem zonder. Ik ben er van overtuigd dat dit allemaal serieus was. Ik heb immers nooit extra bij moeten betalen. Is ook nooit besproken.
Geilheid / klik is nog niet hetzelfde als serieuze interesse hebben in elkaar.
Gewoon de herinnering koesteren.
 
Ik zal niet zeggen om welke vestiging het gaat en welke dame (ze is ook niet meer werkzaam in de sector zover ik weet).

In 2012 eens een massage gehad bij MW en had een hele leuke klik met de dame. Was een meid van een jaar of 23. Ik was toen een paar jaar ouder. Ze was naar eigen zeggen halfbloed en wat ik me kan herinneren half Afghaans en Italiaans geloof ik. Verder wel in NL geboren en sprak vloeiend NL's.

Een korte tijd later weer een massage geboekt en dit keer in de natte ruimte. Tijdens deze massage hadden we nog meer die klik en was er steeds meer spanning. Uiteindelijk heftig zoenend tot een einde gekomen.

De laatste keer, ergens begin 2013, opnieuw de natte ruimte in en toen liep het volledig uit de hand. Opnieuw zoenen en dit eindigde in intiem zonder. Ik ben er van overtuigd dat dit allemaal serieus was. Ik heb immers nooit extra bij moeten betalen. Is ook nooit besproken.

Na de massage vroeg ze mijn nummer en deze hebben we toen uitgewisseld om nog eens af te spreken. Helaas is dit er toen niet van gekomen en verwaterde het contact.

Achteraf toch wel spijt dat we nooit meer af hebben gesproken omdat we zo'n leuke klik hadden. Afspreken bij MW ging ook niet meer want ze stopte vrij snel na de laatste massage. Dit is toch wel iets wat je niet snel meemaakt denk ik en stiekem ook wel een fantasie van sommige heren bij bepaalde favoriete masseuses lijkt me. Toch leuk om eens te delen. Iemand anders zo'n soort ervaring?
We zijn allemaal jaloers!! Dit zijn de pareltjes en niet van te voren te voorspellen. Dit heb ik zelf ook meegemaakt in 2016 en ik koester de momenten nog steeds.
 
Same here...direct bij eerste afspraak voor een massage al een speciale klik. Ik dacht eerst dat ze wat gebruikt had, zo geil was ze met me bezig, mocht alles voelen maar ze ontweek de vinger en kuste niet. We hadden veel lol samen, en genoten met humor. Maar nog niks meer. in de 3 á 4 keer daarna, steeds meer een GFE zonder sex of zoenen. Wel kon ze lachend mijn hand pakken en ruw over haar poes wrijven, alsof ze ongeduldig werd. De laatste keer was de beer los, wild tongzoenend lag ze op gegeven moment op me en gaf me een heerlijke pussygliding. Ze ontweek de penetratie wel, maar ook maar nèt. Alsof het nog net -voordat de tijd om was- moest gebeuren, draaide ze zich om voor een woeste 69, totdat we bijna samen klaarkwamen. We lagen een moment zwijgend naast elkaar. Toen gaf ze me heel teder een lange tongzoen en keek toen diep in mijn ogen. Ik was te verbouwereerd en had later spijt dat ik niet om haar telefoonnummer heb gevraagd.
Een week later kreeg ik te horen dat zij er niet meer werkte.
 
Ik heb een zelfde ervaring gehad als jij met een andere vrouw die massages gaf. De 3e keer dat ik er was gebeurde precies hetzelfde als jij beschrijft. Tot een met de pussy gliding aan toe. Zei trok hem ook weg en zei de rest doen we een andere keer. Ze zei later tegen me ga een keer met me mee op vakantie dan gaan we echt neuken. Vervelende is dat ze na de 3e keer van de radar is verdwenen. Kan haar niet meer bereiken op haar telefoon.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan