Uitleg bij je avatar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn avatar is Celine, een love doll van Irontech en met haar zwarte haar lijkt ze wat op Colombiaanse Tatjana die vroeger bij Mabuhay gewerkt heeft. Nog altijd de beste dvp waar ik ooit ben bij geweest. Zij wist echt wat een GFE is. Ze was de beste, en deze love doll doet me terug denken aan deze geweldige vrouw.
 
Image5.jpg

Jaren terug, op de boerderij in Portugal. Men had een biervat omgebouwd tot middel om eigen alcohol te kweken. Soort traditioneel en huisgemaakt recept. Het brand een nieuw gaatje in je slokdarm, zo sterk. Een boodschappenkarretje op z'n zij en als grill gebruikt om vers gevangen vis van o.a Setubal op te grillen. Twee locals met beide een verhaal. De jongen rechts is zijn broers verloren in een auto ongeluk en werkt als persoonlijk beveiliger.

Ik ken de familie van op de boerderij al voor meer dan 9+ jaar inmdidels. Ik heb zowel oma als opa ontmoet, mee gegeten maar ook zien gaan. Het laatste bezoek in o.a een verzoringstehuis, die aan ons vroeg, wat gaan jullie doen? Lissabon. Neem me mee. Lui hebben hun hele leven op het platte land gewoond, zijn ruim 85 en respectievelijk 90+ geworden, ik zou er zo voor tekenen. Op het terrein had men genoeg dieren en grond om zelfvoorzienend te zijn.

Voel me ook bevoorrecht dat ik de familie al voor meer dan 20 jaar volg. Kom ook graag als kind aan huis.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan