[Uitleg] Gangbangs voor beginners

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je kan ook gewoon 2 meiden/ 2 vrouwen/ 2 dames/ 2 sekswerkers zeggen, ipv 2 hoertjes. Klinkt een stuk aardiger.

Volgens Google is sinds 2021 het woord prostituee ( was al een vervanger voor hoer ) vervangen voor sekswerker.

Dus je bent nogal ouderwets bezig Adam. Je loopt een paar jaar achter...
 
Je kan ook gewoon 2 meiden/ 2 vrouwen/ 2 dames/ 2 sekswerkers zeggen, ipv 2 hoertjes. Klinkt een stuk aardiger.

Volgens Google is sinds 2021 het woord prostituee ( was al een vervanger voor hoer ) vervangen voor sekswerker.

Dus je bent nogal ouderwets bezig Adam. Je loopt een paar jaar achter...
Daarom hoertjes 😄. Met 1000% respect!!!
Geen hoeren. Ben zot van dvp ☺️
 
Ik organiseer regelmatig. 1-3 keer per maand.
Ik heb veel contacten.
Niet iedereen gaat zomaar met benen open liggen in een club. Kleinschalig is ook 20 maal zo leuk.
Ik organiseer op maat. Met een gesprek en een do&don't lijst.
Dat spreekt erg aan en de organisatie zelf is altijd vlekkeloos.
Ik heb één of twee vrouwtjes te gast op de gangbang, steeds nieuwe maar ook die reeds geweest zijn en een man of 5-10, afhankelijk van hun wensen. Democratische prijs om de kosten te dekken tussen de 50 en 75 euro. All in. Kleine vergoeding per man indien gewenst voor de dame.
Die vrouwtjes gaan allemaal buiten met een smile van oor tot oor. Komen in 90% van de gevallen ook terug. Ik begon hiermee anderhalf jaar geleden en krijg nu zoveel aanvragen dat er een wachtlijst is. 😂
Mannen vinden die van hun woord zijn blijft echter nog steeds een probleem. Een uur voor de gangbang overlijd toch wel hun nonkel zeker, of hebben ze ineens long covid...
Als ik het goed begrijp betaal je de dames niet?
Daarom hoertjes 😄. Met 1000% respect!!!
Geen hoeren. Ben zot van dvp ☺️
Jouw 1000% respect klinkt erg denigrerend.
 
Had al in de gaten dat jij met amateurs/swingers je feestjes doet. En die worden idd niet betaald.
Als ze dat willen gebeurd het wel maar het mag niet de indruk geven dat het financieel gedeelte belangrijker is dan het fun gedeelte. Anders haak ik af.
Ik heb mijn kanalen waar ik geïnteresseerden zoek. Of ik word
ook vaak gecontacteerd via mond aan mond reclame. We bespreken dan voorwaarden, wat kan, wat niet kan, wat hun wensen zijn, wat ze eens willen proberen (dubbel vaginaal blijkt heel populair bij de dames) tijdens een etentje of een koffie.
Zo ben ik er eigenlijk ingerold via het aanbieden een eerste keer van een vriendin. Daarna mijn vriendin samen met een andere vriendin, ... de trein was vertrokken.
 
Laatst bewerkt:
Ik organiseer regelmatig. 1-3 keer per maand.
Ik heb veel contacten.
Niet iedereen gaat zomaar met benen open liggen in een club. Kleinschalig is ook 20 maal zo leuk.
Ik organiseer op maat. Met een gesprek en een do&don't lijst.
Dat spreekt erg aan en de organisatie zelf is altijd vlekkeloos.
Ik heb één of twee vrouwtjes te gast op de gangbang, steeds nieuwe maar ook die reeds geweest zijn en een man of 5-10, afhankelijk van hun wensen. Democratische prijs om de kosten te dekken tussen de 50 en 75 euro. All in. Kleine vergoeding per man indien gewenst voor de dame.
Die vrouwtjes gaan allemaal buiten met een smile van oor tot oor. Komen in 90% van de gevallen ook terug. Ik begon hiermee anderhalf jaar geleden en krijg nu zoveel aanvragen dat er een wachtlijst is. 😂
Mannen vinden die van hun woord zijn blijft echter nog steeds een probleem. Een uur voor de gangbang overlijd toch wel hun nonkel zeker, of hebben ze ineens long covid...
Altijd geïnteresseerd om eens deel te nemen. 😊
Covid al gehad
nonkels nog in goede gezondheid 😊
 
Ik zou heel graag een keer naar een gangbang gaan.. Mijn uitdaging is dat de advertenties op sexjobs me gewoon niet zo aanspreken.

Ik ben echt op zoek naar iets wat wat kleinschaliger is. En met een mooie jonge vrouw die er echt lol in heeft. En haar dan samen met 6-10 andere mannen helemaal gek maken. Veilig (rubbertjes) vind ik wel belangrijk. Prijs is geen bezwaar.

Heeft iemand tips van een gangbang die zo opgezet is? Lijkt me echt geil en leuk.

Wie weet tot dan 🍻
 
Ik zou heel graag een keer naar een gangbang gaan.. Mijn uitdaging is dat de advertenties op sexjobs me gewoon niet zo aanspreken.

Ik ben echt op zoek naar iets wat wat kleinschaliger is. En met een mooie jonge vrouw die er echt lol in heeft. En haar dan samen met 6-10 andere mannen helemaal gek maken. Veilig (rubbertjes) vind ik wel belangrijk. Prijs is geen bezwaar.

Heeft iemand tips van een gangbang die zo opgezet is? Lijkt me echt geil en leuk.

Wie weet tot dan 🍻
Precies dat!
Lisa Lefèvre heeft er zo enkele georganiseerd...
En... Nicole bij Freia Hulst was ook leuk... maar te druk
Heb ook een keertje Charlotte Van den Bergh gehad. Wat een energieke meid... maar véél te druk (15+mannen voor 1 vrouw!)

Dus... kleinschalig... en met vrouwen die erg erg veel zin in hebben... Top!
 
Precies dat!
Lisa Lefèvre heeft er zo enkele georganiseerd...
En... Nicole bij Freia Hulst was ook leuk... maar te druk
Heb ook een keertje Charlotte Van den Bergh gehad. Wat een energieke meid... maar véél te druk (15+mannen voor 1 vrouw!)

Dus... kleinschalig... en met vrouwen die erg erg veel zin in hebben... Top!
Ja dat lijkt me ook wat veel. 15 op 1. Lisa Lefevre lijkt me ook echt een lekkere en lekker gekke dame. Helaas woon ik niet in Vlaanderen 😭

Hoop dat er in NL ook wat lekkers georganiseerd wordt.
 
kijk eens bij het topic van de gangbangs van @HaagseB

Precies wat je zoekt, denk ik.
Ja!

Of dit: gangbang met Ruby in Den Haag (+ een vriendinnetje)
Het volgende feestje is van 20 tot 22 uur op dinsdag 28 maart, dus meld je snel aan want vol is vol. Aanmelden via de app 0639090940.
Kosten 180 pp, cash te voldoen.

En... Ruby is echt de moeite hoor! Wat een sexdrive!
 
Ja!

Of dit: gangbang met Ruby in Den Haag (+ een vriendinnetje)
Het volgende feestje is van 20 tot 22 uur op dinsdag 28 maart, dus meld je snel aan want vol is vol. Aanmelden via de app 0639090940.
Kosten 180 pp, cash te voldoen.

En... Ruby is echt de moeite hoor! Wat een sexdrive!
180 ballen voor 2 uurtjes en dat heb jij daar echt voor over?
2 uur minus omkleden en wat nutteloos konkelfoezen in het begin?
Knettergek.
Je kan ook gewoon 2 meiden/ 2 vrouwen/ 2 dames/ 2 sekswerkers zeggen, ipv 2 hoertjes. Klinkt een stuk aardiger.

Volgens Google is sinds 2021 het woord prostituee ( was al een vervanger voor hoer ) vervangen voor sekswerker.

Dus je bent nogal ouderwets bezig Adam. Je loopt een paar jaar achter...
Binnenkort vinden wokers weer een nieuw woord uit en is sekswerker weer denigrerend.
Ik denk dat "hoer" zowel met negatieve als positieve lading gebruikt kan worden. Hoertje vind ik zelfs iets schattigs hebben.
Allemaal woorden die tenminste duidelijk zijn over wat we het hebben en al honderden jaren gebruikt worden. Het mag opeens allemaal niet meer. Omdat we tegenwoordig zoveel tijd hebben om na te denken over niks, lange tenen te kweken en heel graag beledigd worden.
Of je nu sekswerker of hoertje of hoer op een sollicitatieformulier invult, denk je dat dat een verschil zal maken?
 
Laatst bewerkt:
180 ballen voor 2 uurtjes en dat heb jij daar echt voor over?
2 uur minus omkleden en wat nutteloos konkelfoezen in het begin?
Knettergek.
Ik weet niet hoe het daar is, maar bij de betaalde kleinschalige gb's waar ik kom, is er een halfuur vooraf inloop en tijd om te douchen, daarna een introductie en doornemen van regels voor de veiligheid van de dames, dan een volle 2 uur actie. Muziek en ambiance is geregeld. Er is voor iedereen genoeg eten, drinken, glijmiddel, condooms en handdoeken.
De dames zijn professioneel en worden netjes betaald, zoals het hoort.
Dan is er de gastheer die er, terecht bij zoveel organisatie, ook een symbolisch bedrag aan over wil houden.
Iedereen heeft het naar z'n zin en gaat tevreden naar huis.
Alles is vooraf duidelijk voor alle betrokkenen.

Je kan iemand gek noemen voor het betalen, maar je betaalt misschien niet alleen voor de handeling, maar ook voor kwaliteit ervan.
andersom kan je zeggen dat iemand gek is voor het betalen voor een feestje aan een man die amateurdames gebruikt voor zijn feestjes en niets daarvan afstaat aan de dames die al het werk doen.
 
Ik weet niet hoe het daar is, maar bij de betaalde kleinschalige gb's waar ik kom, is er een halfuur vooraf inloop en tijd om te douchen, daarna een introductie en doornemen van regels voor de veiligheid van de dames, dan een volle 2 uur actie. Muziek en ambiance is geregeld. Er is voor iedereen genoeg eten, drinken, glijmiddel, condooms en handdoeken.
De dames zijn professioneel en worden netjes betaald, zoals het hoort.
Dan is er de gastheer die er, terecht bij zoveel organisatie, ook een symbolisch bedrag aan over wil houden.
Iedereen heeft het naar z'n zin en gaat tevreden naar huis.
Alles is vooraf duidelijk voor alle betrokkenen.

Je kan iemand gek noemen voor het betalen, maar je betaalt misschien niet alleen voor de handeling, maar ook voor kwaliteit ervan.
andersom kan je zeggen dat iemand gek is voor het betalen voor een feestje aan een man die amateurdames gebruikt voor zijn feestjes en niets daarvan afstaat aan de dames die al het werk doen.
Waarschijnlijk is dat het verschil. Dit is niet betalend. Er wordt enkel een bedrag gevraagd om de kosten te dekken. Ik lees veel vooroordelen misschien veroorzaakt door beroeps misvorming.
Ik hou er geen euro aan over. 180€ met of zonder inloop is schandalig duur. Hoe je het draait of keert. Wie dat betaalt voor 2 uur is knettergek. Dat bedoel ik. Amateurdames zoals jij ze noemt zijn vriendinnen, contacten via verschillende kanalen die 100% hun eisen mogen stellen en die liefst zuiver voor de fun komen. Er zijn namelijk ook nog vrouwen die sex leuk vinden ipv dat het een verdienmodel is. Ik "gebruik" dus niemand.
Vel geen oordeel als je niet weet waarover je het hebt aub.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn namelijk ook nog vrouwen die sex leuk vinden ipv dat het een verdienmodel is.
Vel geen oordeel als je niet weet waarover je het hebt aub.
wie oordeelt hier nu precies? 😅
Wat een rare uitspraken.

Ik vind mijn werk in de zorg ook heel erg leuk, maar geen haar op mijn hoofd die erover denkt om gratis naar mijn werk te gaan.
Zelfs als vrijwilliger krijg je daarin nog een vergoeding.

Ik heb nergens een uitspraak gedaan over wat veel is en wat normaal is. Ik weet namelijk ook niets over die gangbang van €180. Misschien is dat wel een unieke kans met een hele gewilde dame, mega chique venue of uitgebreide catering.

Je zegt trouwens nergens hoe veel die "vergoeding om de kosten te dekken" voor jou precies is.
 
wie oordeelt hier nu precies? 😅
Wat een rare uitspraken.

Ik vind mijn werk in de zorg ook heel erg leuk, maar geen haar op mijn hoofd die erover denkt om gratis naar mijn werk te gaan.

Ik heb nergens een uitspraak gedaan over wat veel is en wat normaal is. Ik weet namelijk ook niets over die gangbang van €180. Misschien is dat wel een unieke kans met een hele gewilde dame, mega chique venue of uitgebreide catering.

Je zegt trouwens nergens hoe veel die "vergoeding om de kosten te dekken" voor jou precies is.
Wie er hier oordeelt?
Jij natuurlijk.
Ik gebruik meiden die ik niks betaal voor eigen gewin. En daar mag ik dan niet op reageren. Werk vergelijken met sex dat is een rare uitspraak. In mijn optiek dan.
Ik hoef jou financieel ook geen uitleg te geven. Maar omdat het zo belangrijk voor je blijkt te zijn; zie hier en er zijn hier leden die me als ik zou liegen direct op mijn plaats zouden zetten.
Gemiddeld vraag ik 50€.
Locatie, extra handdoeken, condooms, hapjes, frisdrank, wijn, … all in. Wat overblijft gaat in een potje voor een volgende keer als de meid het overgebleven geld niet wil. Hoe het zit met dat potje kan op elk moment opgevraagd worden aan de persoon die zich daar mee bezig houd.

Je wist niks over de gb van 180€ maar het is wel exact dat bericht van mij waar je op reageerde.
 
Laatst bewerkt:
Beetje vreemd om op een forum voor betaalde sex vergelijkingen te maken met onbetaalde gangbangs of feestjes uit het swingerscircuit. Ik doe naast mijn betaalde avonturen ook genoeg onbetaald privé maar die avonturen horen hier niet thuis.
 
Regio Gent.
Liefst slanke dames. Niet echt een type op te plakken. Ze gaan voor de ervaring. Sommige komen om het een keer mee te maken omdat ze een club gb niet aandurven. De meeste komen wel terug.
Beetje vreemd om op een forum voor betaalde sex vergelijkingen te maken met onbetaalde gangbangs of feestjes uit het swingerscircuit. Ik doe naast mijn betaalde avonturen ook genoeg onbetaald privé maar die avonturen horen hier niet thuis.
Dat was ook de vraag en insteek in mijn eerste bericht. Bestaat er hier een topic over?
Btw iedereen heeft recht op zijn mening. 😉
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan