[Uitleg] Gangbangs voor beginners

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Regio Gent.
Liefst slanke dames. Niet echt een type op te plakken. Ze gaan voor de ervaring. Sommige komen om het een keer mee te maken omdat ze een club gb niet aandurven. De meeste komen wel terug.

Dat was ook de vraag en insteek in mijn eerste bericht. Bestaat er hier een topic over?
Btw iedereen heeft recht op zijn mening. 😉
Als het zo'n leuke ongedwongen sfeer is... met vrouwen die 'het avontuurtje ook wel eens willen meemaken... Mooi toch!
 
Ik ben helemaal gangbang fan en dan vooral als het bij iemand thuis georganiseerd wordt. Niet alleen de sex met de dames maar ook de sociale interactie eromheen. Lekker ouwehoeren met de gastheer en de deelnemers en de dames. En is het ook niet erg als je onverhoopt te snel klaarkomt want tijdens de rest van de sessie vind ik wel energie voor een tweede ronde en in de tussentijd kijk ik hoe iedereen lekker bezig is.

Ik zal ook mijn tips gaan delen 🫡
 
Laatst bewerkt:
Ik ben helemaal gangbang fan en dan vooral als het bij iemand thuis georganiseerd wordt. Niet alleen de sex met de dames maar ook de sociale interactie eromheen. Lekker ouwehoeren met de gastheer en de deelnemers en de dames. En is het ook niet erg als je onverhoopt te snel klaarkomt want tijdens de rest van de sessie vind ik wel energie voor een tweede ronde en in de tussentijd kijk ik hoe iedereen lekker bezig is.

Ik zal ook mijn tips gaan delen 🫡
Helemaal eens. De sociale interactie is ook erg leuk op de kleinere GB feestjes. We hopen als koppel weer eens een privé-feestjes mee te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan