Algemeen UK, London - Gangbangs 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik woon nu in het Verenigd Koninkrijk vanwege mijn werk. En ik kan LSP van harte aanbevelen. Mijn ervaringen daar zijn altijd goed geweest. Maar ik ging er ook heen als ze een goede line-up hadden.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
190
London Sex Parties, known nieuwsgierigheid niet bedwingen en me aangemeld voor dit sex feestje op de 9de oktober, 160 pond zijn de kosten, er was een stevige line up van 17 dames, niet allemaal even aantrekkelijk maar voor ieder wat wils, lekkerste dame was Ruby, me heerlijk laten pijpen en haar daarna keihard geneukt, omdat ik de laatste tijd erg veel aan het neuken ben dit keer na die ene keer neuken alleen nog laten pijpen door minstens vier andere dames, ook nog even de pik in een paar dames gehangen maar het klaarkomen bleef beetje uit dus dat telt niet helemaal. Je komt er gemakkelijk tussen, soms beetje wachten, dat kan de pret niet drukken, een genot om al dat gepomp om je heen te zien! Sommige mannen kunnen echt veel zaad uit hun lul persen, alles is met condoom hier wat wel een veilig gevoel geeft, volgende keer denk ik wat meer zaad sparen, dit keer was het een feestje met Halloween sfeer. Was trouwens niet in centraal London, je bent wel even uurtje onderweg naar deze overigens best prima locatie. Er was ook een ruimte met sex attributen, slings and swings, nou je kan je al je dromen waar maken. Geil!

Terug
Bovenaan Onderaan