Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou mannen, hopelijk staan we niet op beeld.A.s. zondag een uitzending over illegale bordelen.
Klopt. De vraag was ook of ze onder dwang werkten/werken.Volgens mij was hier wel wat meer aan de hand dan alleen illegale priveontvangst.
Van wat ik vernomen heb, krijgen veel "betrapte" dames eerst een waarschuwing van een po-po of ambtenaar die met hen contact opgenomen heeft door een van de websites. Bovendien wordt het een kwestie van de balans tussen prioriteit en beschikbare personeel.Weet ik alleen word nu niet hard opgetreden tegen prive-ontvangst als het eigenlijk zou moeten want ze hebben nu nog vrijspel.
nou..dat kon ik ook nergens in terugzien..Klopt. De vraag was ook of ze onder dwang werkten/werken.
Er is zelfs een website waar je illegale prostitutie kan melden. Net als een kliklijn ed.Zulke tv programma's zorgen er alleen maar voor dat prive-ontvangst straks verboden wordt en de overheid hard zal gaan optreden tegen illegale prostitutie. Opzich snap ik het wel want ze betalen geen belasting maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ze er voor ons zijn.
Hoe heet die kliklijnEr is zelfs een website waar je illegale prostitutie kan melden. Net als een kliklijn ed.
Klinkt nooit leuk maar je zal maar ergens in bv Amsterdam wonen voor 1000 per maand en ineens boven je wordt het priveontvangst. Zou ik ook niet blij mee zijn. Denk dat we vaak te makkelijk denken dat we geen overlast zo kunnen veroorzaken.
Hoe heet die kliklijn