Undercover in Nederland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En kende iemand de locatie of dames?
Zou niet weten wie of waar dat was in Breda..
Nooit een advertentie van gezien ook
En een pooier die zoveel geld pakt elke maand en dan in zo'n verschrikkelijk hok van een Citroën C5 rijd?
Ik weet het ook allemaal niet
 
Heb ff een paar stukjes teruggekeken... Alberto Stegeman maakt opzich wel leuke programma's alleen het is vaak gewoon sensatie om niks. Dat laatste maakt niet uit, want de mensen kijken het toch wel en daar draait het om bij de tv. Hij brengt het hele gebeuren alsof het om de situatie in Oekraïne gaat, maar pooiers die prostitutie regelen vanuit privéwoningen is niet zo verbijsterend vreemd of nieuw. Privéwoningen zijn moeilijker te controleren en te sluiten dus kiezen ze daar voor. Ik vind het vooral een vorm van belastingontduiking en natuurlijk is dat fout... maarja ik kijk er niet van op.

Het meest irritante vind ik die politici en 'experts' tussendoor die weer even alle ruimte krijgen om open deuren in te trappen en met het vingertje te wijzen hoe het allemaal zou moeten. Bedankt hè.
 
Zulke tv programma's zorgen er alleen maar voor dat prive-ontvangst straks verboden wordt en de overheid hard zal gaan optreden tegen illegale prostitutie. Opzich snap ik het wel want ze betalen geen belasting maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ze er voor ons zijn.
 
Weet ik alleen word nu niet hard opgetreden tegen prive-ontvangst als het eigenlijk zou moeten want ze hebben nu nog vrijspel.
Van wat ik vernomen heb, krijgen veel "betrapte" dames eerst een waarschuwing van een po-po of ambtenaar die met hen contact opgenomen heeft door een van de websites. Bovendien wordt het een kwestie van de balans tussen prioriteit en beschikbare personeel.
 
Klopt. De vraag was ook of ze onder dwang werkten/werken.
nou..dat kon ik ook nergens in terugzien..
die knakker legde gewoon de regels uit van hoe en wat..hoe de verdiensten verdeeld werden..wat waar hoe in dat huis..en verder vond hij het allemaal wel best
hij ging op een gegeven moment ook gewoon weg..liet iedereen alleen achter..
1 meisje zei ook gewoon uitzichzelf..'ik wil later een huisje voor mezelf en inrichten ,dat gaat niet als je achter de kassa gaat zitten'..
en dat klopt ook wel ..als je tegenwoordig van het minimumloon moet zien rond te komen ,lukt dat gewoon niet..zeker niet beneden de 21..
het zijn (denk ik)meiden uit een gebroken gezin ,of die geen studie kunnen afmaken omdat er geen geld is ,of in de steek gelaten zijn door hun ouders
niet elke puber heeft ouders met geld ,een groot huis ,en met haar 16e verjaardag een nieuwe Vespa met een strik erom in de voortuin..
uiteindelijk stapt zo'n meid uit het wereldje waarschijnlijk ,als de lol eraf is of als ze daadwerkelijk genoeg geld heeft..of misschien ook niet..maar volgens mij begrijpen de meesten toch wel dat je voor je 30 max 35 een basis gelegd moet hebben voor een stabiel leven..

de meiden die in dat huis werkten weten donders goed ,dat ze zelf zo'n locatie niet kunnen regelen..huis met inboedel en energie..
wonen meestal ook al niet meer thuis maar op een kamer ergens ofzo..dus het mes snijd langs 2 kanten..
Stegeman doet inderdaad voorkomen ofdat hij een netwerk van pedofiele criminelen oprolt..degene die hij confronteert reageren meestal ook zo van 'je doet je best maar'
soms laat hij politie komen die dan een 'verdachte' meeneemt..en dan roept hij dingen als 'deze man zit achter slot en grendel!'
terwijl in veel gevallen zo iemand al weer thuis is voordat het uitgezonden word..
volgens mij in dit geval net zo..
OK ,sommige meiden waren 18 of 20 jaar?..dus minderjarig ja..onder dwang ?..nja..dat spatte er nou ook niet echt af..hij zei dan wel tegen 1 van de meiden dat ze de kamer moest opruimen en alles..
maar dat zeggen ze in een jeugdherberg ook..
misschien dat meiden onderling niet goed met elkaar kunnen opschieten?..dat is volgens mij bij de Hema ook dikwijls..
hij zal waarschijnlijk ook wel weten dat als hij niet regelmatig wat commentaar geeft ,zo'n huis binnen no time een bende is..
dan gaan de dames enkel zitten roken en muziek luisteren totdat een nieuwe klant komt..krijgt hij gezeik mee op een gegeven moment
het was nou niet echt dat er een 12 jarig meisje geketend aan de muur moest wachten op klandizie..en klappen krijgt..
de enige die in dit soort gevallen misgrijpt ,is de Belastingdienst waarschijnlijk..
 
@richard Snep het was inderdaad wel moeilijk te zeggen of de jongere dames onder dwang werkte m.a.w. dat er geen sprake van concreet bewijs was. Één van ze was wel 18 jaar oud dus volgens haar niet minderjarig. Ze had wel lange uren gedraaid maar nogmaals was er geen heldere uitspraak van het willen draaien van lange uren vanwege druk van haar pooier. Hij mocht ze wel vragen, vermoed ik, maar het zal wel kunnen dat de meiden zelf besloten hadden om langer te werken. Dat een uitbater sekswerkers onder druk zetten om langer uren te draaien is niets nieuws. Dit gebeurt zeker ook in privehuizen. Ik ga geen namen noemen maar ikzelf en mijn ex-concullega's waren wij ooit onder druk gezet om tot later in de dag/nacht te blijven en meerdere dagen te komen werken door een onaardige, chagrijnige uitbater. In mijn geval, weet je al wat mijn antwoord was omdat ik mijn rechten onder het opting-in systeem goed weet.
Uiteindelijk zou een meid voor zichzelf op moeten komen en haar beslissingen gemakkelijk kunnen nemen maar dat komt vaak niet goed uit. Bovendien heb ik het niet over de buitenlandse DVPs die geen woord Nederlands spreken.
 
Zulke tv programma's zorgen er alleen maar voor dat prive-ontvangst straks verboden wordt en de overheid hard zal gaan optreden tegen illegale prostitutie. Opzich snap ik het wel want ze betalen geen belasting maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ze er voor ons zijn.
Er is zelfs een website waar je illegale prostitutie kan melden. Net als een kliklijn ed.
Klinkt nooit leuk maar je zal maar ergens in bv Amsterdam wonen voor 1000 per maand en ineens boven je wordt het priveontvangst. Zou ik ook niet blij mee zijn. Denk dat we vaak te makkelijk denken dat we geen overlast zo kunnen veroorzaken.
 
Ik denk ook dat dat langer doorwerken een eigen keuze was
Als je min of meer zelfstandig ondernemer bent, dan probeer je toch zoveel mogelijk te doen..
De dag erop kan er zomaar niemand bellen.. Of in hun geval bellen en niet opdagen
Meneer pooier zal ze ook wel iets op hun hart gedrukt hebben.. Aan de andere kant, als hij gaat lopen dreigen of weet ik wat..
Gaat een dame naar de politie is hij de Sjaak.. En alles wat om hem heenhangt
'waar blijft die geld Stanley??, waar blijf mijn fokking geld!'.. Zoiets..
Dat zal in een club of huis volgens mij niet zo rap gebeuren omdat die verder gewoon legaal vergund zijn..
Waarom zulke meiden verder dan dat werk doen?
Tsja, het is ook meestal van korte duur..
En de beweegredenen weet je buiten de financiën ook nooit..
Ik kom wel eens bij een constructiebedrijf, en daar werkt ook een mooi meisje
Zal nu 21/22jaar zijn zoiets..
Last hele stalen draaitrappen en hekken in elkaar.. Kan tekening lezen, zowel met gevulde draad/elektrode/Mig/Mag etc geweldig werken..
Zou je zeggen heeft ze van thuis.. Nope haar vader is conducteur bij de NS..
Toch doet ze dat werk..
Ik kom ze in het café wel eens tegen met der vriendinnen.. Netjes gekleed, haren in de plooi.. Dan vind ik dat ergens wel stoer.. Zeker als we dan over werk beginnen en de rest hoort dat.. Geweldig!
Je weet NOOIT wat iemand drijft, in geen enkele wereld
 
Ik heb het zojuist ook even terug zitten kijken. Die meiden lijken het zeker vrijwillig te doen, dat geloof ik wel.. maar dat die knuppel gewoon €20.000 tot €30.000 zwart per maand aan 1 meid verdiend steekt mij wel.
Hij doet dit al 10 jaar, dus Joost mag weten hoeveel tonnen hij inmiddels al verdient heeft.

Ik weet wel al hoe dit af gaat lopen, gebrek aan bewijs, geld niet te traceren.. sorry dat we u lastiggevallen hebben, u kunt gaan.

En de meiden gaan gewoon naar een andere gast die pandjes regelt en een Kinky advertentie, en de wereld draait door.
 
Dat bedrag was wat een meisje volgens hem kon verdienen, waarvan dan de helft naar hem moest, dus het bedrag moet nog gedeeld door twee. Maar goed, dat blijft even goed veel geld.

Ik vraag me wel af of die James wel aan de top van de chain of command stond: voor die tienduizend of meer per meisje per maand woonde hij maar in een lullig flatje met een barrel van een auto op de parkeerplaats.

En dwang ... echt duidelijk dwang vond ik uit de beelden niet spreken, maar wie weet hoe hij met die meisjes omgaat op momenten die niet gefilmd zijn. Dat meisje dat geroepen werd dat ze de kamer moest schoonmaken sprong wel van de bank als een knipmes. En wie weet hoe manipulatief hij kan zijn, manipulatie is evengoed dwang. Nee, van zo'n figuur gaan mijn nekharen wel overeind staan. Er zijn mensen waarvan ik denk, de wereld is beter af zonder jou, en hij is er daar wel eentje van.
 
Laatst bewerkt:
zo'n James blijft dat niet doen in de regel..
en die kent waarschijnlijk ook weer gasten die in andere zaken zitten..,als je bijvoorbeeld 1x aan zaken als harddrugs geroken hebt
en je kunt een veelvoud van wat je nu pakt verdienen..
zonder het geleuter met 3 van die meiden in een huis..met onvermijdelijk ruzie onderling ,gezeik met de buurt..dames die geld achterhouden..
dan is de keuze uiteindelijk niet moeilijk..
hij zit waarschijnlijk nu ergens in het midden van de foodchain..zoiets regel je onmogelijk in je eentje ,meerdere huizen in het land..die moeten van iemand zijn ,die ook weer betaald moet worden..
vandaar dat hij zich verder niet AL te druk maakte..hij is gewoon een onderdeel van een organisatie ,doet wat hij moet doen verder niks..
ergens natuurlijk wel slim dat hij verder een 'lowprofile' hield ,wisselde nog al eens van 1500€ auto voor de buitenwereld..zodat naive mensen niks doorhadden..
als hij telkens met een jonge RS6 voor de deur stopt ,valt dat toch wel op..
die heeft hij misschien ook wel ,maar die blijft uit het zicht..
gaat gigantisch, echt bootladingen vol zwart geld in rond in die wereld,en zulke gasten hebben ook weer connecties om het wit te wassen..
dat geld wat die meiden opleveren gaat vervolgens weer terug in de chain voor andere dingen
je wilt niet weten ,hoe vaak ik dingen krijg aangeboden vanuit zo'n milieu..maar daar pas ik lekker voor..zoeken ze maar uit,,
 
Een van die meiden vertelde dat ze haar huis had laten verbouwen voor €60.000.
Daarmee was haar huis meer waard geworden, en had ze het geld dus witgewassen.
Buitenlandse dames hoeven niet wit te wassen, zit verder geen controle op als ze het naar buitenland transferen.
Die "James" of mensen waar hij weer voor werkt doen dat ook, maar dan in het groot.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan