WHEM Nathalie (Heist-op-den-Berg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was vanmiddag inde buurt😂klonk iets wat volwassener stem aan telefoon…ik dacht iets te regelen in de namiddag….helaas pindakaas….t ging pas s avonds dus maar met een vol zakske verdergereden🙃
 
Weeter iemand daar in de geburen nogiet zitten regio berlaar-Heist want veul keus Hedde niet ze…mss een tip voor een dvp liefst milf…blond en rondborstig dat een man een goeie tijd kan bezorgen…in uwen agenda gaan nie veel gaatjes zijn…ge hebt er zelf…..😝
 
Maa
Weeter iemand daar in de geburen nogiet zitten regio berlaar-Heist want veul keus Hedde niet ze…mss een tip voor een dvp liefst milf…blond en rondborstig dat een man een goeie tijd kan bezorgen…in uwen agenda gaan nie veel gaatjes zijn…ge hebt er zelf…..😝
Maaike.
Oude blonde doos maar mss is er wel iets mee te doen.
 
Ben bij Nathalie geweest.
Goed mature, wel slank van taille, heeft redelijk buikje na kinderen, maar nog sexy. Spannend kutje!

Zou haar nog eens willen bezoeken maar neemt haar telefoon niet meer op, ze is me blijkbaar niet vergeten.
 
Is deze dame volledig geschoren?
En wat zijn de kosten?
Ja ze is volledig geschoren. Is zeker 50+ maar eigenlijk wel mooi lichaam, ze heeft buikje van kinderen te krijgen maar best lekker lichaam.
Ze is rustig en wil ook zo behandeld worden, ze is niet hoerig.
30 min 100€
PS Ik had gevraagd geen slipje te dragen en dat had ze ook zo gedaan 👍
 
Ik denk dat die vroeger in Temse en Sint-Niklaas ontving, foto's komen mij heel bekend voor ... Als het dezelfde is, was lieve dame. Ik denk zelf dat de afspraak in ter ziele gegane Alkoof doorging
 
Terug
Bovenaan Onderaan