Utrechtse studentes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Studentes die aan privéontvangst doen zul je bijna niet aantreffen. Zeker in Utrecht niet waar nabij de Uithof geregeld zedenmisdrijven hebben plaatsgevonden. In de privéhuizen zul je meer succes hebben, ik heb er met meerdere plezier gemaakt. Daar voelen ze zich veiliger en kunnen ze komen en gaan wanneer ze willen En kunnen zo lekker bijverdienen. Ook lopen ze dan niet de kans thuis te worden lastig gevallen. Daarnaast wonen veel studentes op kamers in huizen met andere studentes en hebben daardoor helemaal geen gelegenheid om vreemde mannen te ontvangen.
 
Studentes die aan privéontvangst doen zul je bijna niet aantreffen. Zeker in Utrecht niet waar nabij de Uithof geregeld zedenmisdrijven hebben plaatsgevonden. In de privéhuizen zul je meer succes hebben, ik heb er met meerdere plezier gemaakt. Daar voelen ze zich veiliger en kunnen ze komen en gaan wanneer ze willen En kunnen zo lekker bijverdienen. Ook lopen ze dan niet de kans thuis te worden lastig gevallen. Daarnaast wonen veel studentes op kamers in huizen met andere studentes en hebben daardoor helemaal geen gelegenheid om vreemde mannen te ontvangen.

Dat studentes in privehuizen werkten, wist ik niet - bedankt voor de tip. Je uitleg is ook begrijpelijk, er zijn inderdaad praktisch geen advertenties te vinden. Maar waar ik op hoopte is dat er toch ontvangst was en er hier misschien wat tips of connecties waren
 
Ik denk dat je de meeste kans hebt via datingapps/sites als Tinder, Bumble of Happn
Geen enkele meid zal daar adverteren met een uurtarief, maar als je een beetje creatief tussen de regels doorleest in hun profielteksten, moet je een eind komen.

Maar zoals overal: pas ook op voor fakes! Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het inderdaad niet waar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan