Vă iubim! - Dank aan alle ROE dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeefGeniet

Stamgast
553
13/08/25
677
5
Deze pagina is bedoeld om onze dankbaarheid te tonen aan de Roemeense dvp's.
Dit is geen plek voor klachten of negativiteit, maar puur om te laten zien hoeveel waardering er is voor wat jullie doen.

Roemeense dvp's vormen een groot deel van deze wereld in NL, en toch krijgen ze niet altijd de erkenning die ze verdienen.
Deze thread is voor iedereen die zijn verhaal wil delen over hoe een Roemeense dame hem heeft geholpen, geraakt, of gewoon een onvergetelijke ervaring heeft gegeven.

Ik heb zelf vrij veel Roemeense dames bezocht, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik ze ben.
Ze hebben me letterlijk uit een zeer donkere periode gehaald waarin ik met zelfmoordgedachten kampte.
Ik herinner me nog dat ik een keer bij een Roemeense dame zat te huilen.
Ze had elk recht om me weg te sturen, maar in plaats daarvan was ze enorm begripvol en gaf me nuttig advies.

Voor mij zijn deze dames engelen. Ik ben dol op hun vrouwelijkheid, wijsheid en kracht.
Veel van hen hebben geen makkelijke jeugd gehad en kampen nog steeds met moeilijkheden.
Juist daarom verdienen ze onze respect en dankbaarheid. We kunnen niet zonder ze.

Deel jouw verhaal. Laten we ze laten zien hoeveel ze voor ons betekenen.

Veel van hen hebben geen makkelijke jeugd gehad en kampen nog steeds met moeilijkheden.
Die zijn er, zeker en vast. Er zijn er echter ook die gestudeerd hebben (of nog studeren) en die een verstandige keuze maakten: in eigen land een job uitoefenen tegen een loon dat niet mee kan met West Europese normen, of sekswerk gaan doen en in enkele jaartjes een mooi fundament opbouwen (financieel) voor de rest van hun carrière/leven. Je moet die job natuurlijk wél aan kunnen.

Vergeet ook niet dat die meiden hun ouders nog de adem van het communisme in hun nek gevoeld hebben.

En velen verlangen er weer naar terug
Laat die 'velen' maar weg.

In de tijden van 'de muur' werd er trouwens ook altijd maar in 1 richting 'ontsnapt'. Ga anders maar eens in Berlijn naar Checkpoint Charlie kijken met welke ongelooflijke middelen mensen van het oosten vluchtten naar het westen, en stel dan eens de vraag of die middelen ook aangewend werden om van westen naar het oosten te vluchten. Ze gaan je daar heel raar bekijken...

Oke top! En deze pagina draait alleen om de positieve ervaringen met roemeense dvps waar je dankbaar voor bent. De negatieve dingen kun je melden bij de pagina van de desbetreffende dvp met een bijbehorend recensieformulier

Deze pagina is bedoeld om onze oprechte dankbaarheid te tonen aan Roemeense dames van plezier. Dit is géén plek voor klachten of negativiteit, maar puur om te laten zien hoeveel waardering er is voor de Roemeense dvp's. De positieve opmerkingen onder recensies zijn iets anders en verspreid over allerlei pagina's als ze al benoemd worden.

Ik vind dit een van de meest overbodige topics die er is.
Bedoel laten we eerlijk zijn: de dames om wie het gaat lezen dit toch niet.
Beter kan TS het gewoon aangeven bij de dame of dames in kwestie.

Als we dit soort topics gaan maken voor oost europese dames, waarom dan niet voor Zuid Amerikaans of nog beter gewoon algemeen.

Terug
Bovenaan Onderaan