Vă iubim! - Dank aan alle ROE dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het wel een mooi topic dit. Een stukje positiviteit op het forum en als GeefGeniet hier zijn waardering wil uitspreken naar de Roemeense dames, dan is dat toch helemaal prima! Ik bezoek zelf één Roemeense dame en waardeer haar zeer zeker ook. Maar dit geldt ook voor de niet Roemeense dames die ik bezoek, al gaat dit topic niet over hen.

Mogguh, sjonge jonge jonge en ik maar hopen dat als ik sochtends op zou staan, dat er wellicht een wandelaar wel een stukje had geschreven over hoe dankbaar ze de Roemeense dvp's zijn voor hun top service en lekkere sex met hun lekkere lichamen, maar nee hoor nog meer geouwehoer 🙈

En ons 'afscheid'... vijf uur de meest waanzinnige sex! Het huis was al gesloten, maar wij mochten verder gaan! Onvergetelijke tijden!
5 uur lang?
nou ja ,dat moet je zelf weten..maar ik zou denk ik na 2 uur wel zoiets hebben van 'we gaan maar weer eens verder'..
waarschijnlijk ook 5x gebeld en 10 whatsapps van mensen gehad..
ik zou me ook wel bezwaard voelen als iedereen verder al weg is en ik zou blijven..gas /licht/water is ook niet gratis...en de dame zal ook wel iets meer willen hebben dan een paar tientjes lijkt me:LOL:

Leuke topic, mijn favoriete dame is inderdaad Roemeens en blijkbaar zijn Roemeense dames ook nog eens mijn type, want de dames die ik veelal aantrekkelijk vind, die zijn vaak Roemeens! 😅 dankbaarheid is zeker op zijn plek!
Ja heb ik ook maar tegelijkertijd zijn er nog veel meer Roemeense dames die ik qua uiterlijk en services niet goed vindt

Leuk topic, misschien geen ode aan de dames, maar elkaar opgeilen is toch ook leuk en prima!

Ik geniet zeker van de Roemeense dames. Ze stralen meer erotiek uit dan uit menig ander oost Europees land.
Vooral de dames met maatje 34/36 vind ik onweerstaanbaar.
In Doetinchem denk ik aan Gina en Ruby.

Terug
Bovenaan Onderaan