Vă iubim! - Dank aan alle ROE dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iedere dame net als mannen kunnen heel verschillend zijn, ongeacht nationaliteit.
Juist
Zie mijn eerste opmerking over bespoke maatwerk en rolex vs trainingspak en geen horloge

Uiteindelijk bepaalt de dame en is het een nee leggen de meesten de schuld bij de dame en hoe oprecht ook Op het eerste gezicht, de reden waarom is prive voor de dame. Dan kan je hier wel klagen, maar een echte man accepteert het verlies zonder vragen en gaat door.

Ik denk dat de opmerkingen hier terecht zijn over dat ik alleen de Roemeense dames hier dankbaar ben geweest. Ik ben eigenlijk ALLE dvp's die in NL werken dankbaar. Dankjewel lieve dvp's, wij mannen zouden naar de klotte zijn zonder jullie, en we kunnen niet zonder jullie❤️!! En dit geldt voor jullie allemaal, ik kan niet terug en de naam van deze pagina veranderen maar wil met dit bericht dit wel ff rechtzetten. Ik ben ook maar een mens en zeker niet perfect, verre van zelf. Maar ik voel op dit moment om 17:39 heel veel dankbaarheid voor jullie beroep, en ik ben dan wel eenn zakelijke type klant die graag afwisselt maar dankbaar ben ik zeker. Dankjullie wel! Muchas gracias, mersii!! Grazie mile un monton!! THANK YOU😉 and i love spending my money to ur profession 💶

Terug
Bovenaan Onderaan