lekkergenieten
Stamgast
- 369
- 30/12/23
- 618
fout parkeren wordt zwaarder bestraft.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren"Ongemakkelijk"Ik kan me wel invoelen dat het ongemakkelijk is dat vader de dochter even uitprobeert.
Ja dat er elders vergelijkbare dingen gebeuren is toch geen excuus?Tja moet je eens in de biblebelt gaan kijken. Ik vermoed dat het daar onder dwang gebeurt en er niet over gesproken wordt.
Wat een inlevingsvermogen heb jij zeg. Gelukkig maar dat het in de biblebelt nog erger is.Ik kan me wel invoelen dat het ongemakkelijk is dat vader de dochter even uitprobeert. Tja moet je eens in de biblebelt gaan kijken. Ik vermoed dat het daar onder dwang gebeurt en er niet over gesproken wordt.
Ter info, nog voordat die nieuws naar buiten kwam, hadden reviewers het over een opvallende camera die bij deze dame aanwezig was.
Ik ben nooit bij haar geweest, heb haar ad wel eens bekeken als dat wel was gebeurd had ik me daar -met de kennis van nu- niet goed over gevoeld.. Ook in de prostitutie komen misstanden voor, naar mijn mening en ervaring veel minder door velen wordt beweerd, maar toch.Voor de mannen die bij de milf zijn geweest: hoe voelen jullie je nu je dit weet?
Het is gebeurd natuurlijk en nu is er toch niks meer aan te doen..
En zo simpel is hetNee ik ben zelf zeker niet zonder zonde, maar de situatie zoals hier geschetst wordt is niet ok.