WHEM Valentina aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik.
Is mijn beste ervaring ooit.
Kan niet wachten tot ze terug is.
Fotos kloppen perfect. lichaam perfect. TZ, beffen, alles inbegrepen.
 
Slaapmuts, ik zal proberen haar te bezoeken.masr ben nog aan het twijfelen tussen een aantal, qua verte valt het nog mee ik ben van Harelbeke en zij adverteert in deinze, dus ok nog. Maar er is hier niet ver in de buurt ook een club dreamgirls (kortrijk) waar er eentje mij lonkt (maya) staat ook al beschreven in recencies. Het probleem van mij is, ik zou ze graag allemaal willen bezoeken, maar heb een krap budget... Zeker als je naar de privé en de clubs gaat ben je al gauw rond de 100 euros kwijt. Ale kwijt is een goed woord tis meer aan entertainment maar soit. Normaal ga ik altijd naar de ramen in Gent maar is er de laatste tijd beetje armoede troef. Vandaar ik eens iets anders wil proberen. Kost wel meer naar denk ook dat je betere service krijgt van sommigen wel te verstaan. Vandaar ik nu en dan eens een linkje plaats om het oordeel te horen van medewandelaaars. Ik zet ook steeds een recensie op als ik geweest ben per slot van rekening wel te verstaan natuurlijk.

Ps flash herriner je uw afspraak bij Valentina nog? Is het mogelijk eventueel om er een recensie over te vertellen? Eventueel mag ook privé als je er niet over wil uitweiden over je afspraak met haar.
 
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan