Recensie Valentina, Antwerpen, Schipperstraat 10/2 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.087
11/07/21
11.504
74
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerst eventjes haar naam vragen en ze zei Valentina.
Tot mijn verbazing spreekt deze dame vloeiend en foutloos Nederlands.
Je zou kunnen denken dat ze hier geboren is maar ze zegt half Russisch, half Moldavisch te zijn.
Toen ik plaatsnam op bed had ze het condoom al uitgepakt en trok die over mijn lid toen die nog niet op volle sterkte was.
Haar lichaam mag je vlot betasten, borsten, tepels, heup, poes,
maar tepellikken kon niet maar dat had ze mij wel al gezegd voor ik binnenkwam!

Pijpen deed ze niet slecht, met wat overbodige geluiden, ik voelde een klein beetje haar tanden maar zeker niet storend en
ze nam er wel haar tijd voor om daarna het intieme gedeelte voor te stellen, en ze stelde voor om het in doggy
te doen maar ik wilde eerst op haar beginnen in normal position, wat geen probleem was.
Ze was wel vrij lawaaierig en veel van oh baby...oh baby en
toen ik voorstelde om te wisselen naar cowgirl position zei ze nee lieverd we gaan het in doggy doen, dan heb je zicht op mijn geile kont!
Toen ik dan vroeg om cowgirl position te doen vond ze dat mijn lid niet meer op volle sterkte was en deed het condoom uit,
nam wat olie en ze begon mij af te trekken wat ze wel goed deed (sommige dames zijn daar minder handig in),
ze zag ook toen ik dieper begon te ademen dat de klus bijna geklaard was en niet veel later spoot ik op mijn buik, ze bood mij wat doekjes aan
en zij ging naar achteren om het nodige wasje te doen.

Ik zei dat ik haar hier nog niet veel gezien heb, maar toch zou ze alle dagen aanwezig zijn en soms doet ze dagdienst en soms de nacht en neemt
soms eens wat snipperdagen.
Ze is gemakkelijk te herkennen omdat ze veel tattoos heeft, en een grote glimlach als je haar raam passeert.
Haar leeftijd heb ik niet gevraagd maar ik denk een jaar of 30.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Naam en raam komen overeen met de dame die ik bezocht maar er zijn een aantal verschillen dus niet 100% zeker dat het over dezelfde Valentina gaat.
Zo weet ik niet of ze Nederlands kon, ze heeft het in ieder geval niet gesproken (en ik ook niet) Spijtig dat 'k dit niet wist want de communicatie in het Engels was niet zo geweldig. Haar haar is zwart nu, maar ja haar kan je kleuren uiteraard. Ze zei Bulgaars te zijn.

Valentina heeft een hele mooie lach die haar sowieso al erg knappe gezicht nog mooier maakt. Wel jammer dat ze haar lingerie die heel haar boven lichaam en borsten bedekt, aanhield. De vraag of het eventueel uit kon werd vakkundig genegeerd. Ze had ook gewoon nee kunnen antwoorden natuurlijk.

Pijpen was gewoon, zeker niet slecht maar kort. Bij het intieme, 'normal position' hield ze me stevig op afstand door haar benen dicht te klemmen. Niet bepaald gezellig maar goed ze zal er haar reden wel voor hebben dus heb er niets van gezegd en ben er al zeker niet fysiek tegen in gegaan. Toen ze ondervond dat ik eigenlijk heel braaf en rustig te werk ging werd ze wat toleranter. Plots maakt ze er abrupt een einde aan. Toen ik bij het aankleden op m'n telefoon keek, bleek dat ik nog geen tien minuten binnen was.

Allicht trof ik haar op een slecht moment en had ze last van iets. Het feit dat zij mij aangesproken heeft om me binnen te halen (met succes), zorgt dan wel wat voor dubbel gevoel... Er moet brood op de plank komen natuurlijk maar denk niet dat 'k er nog snel zal terug gaan ondanks haar prachtige looks.

Bij gelegenheid ga 'k wel eens checken of ze Nederlands spreekt en het dus over dezelfde Valentina gaat.
 
Laatst bewerkt:
Bij het passeren van haar raam herkende ze me een deed ze alle moeite om me tot bij haar te laten komen. Ben er toen niet op ingegaan. Bij m'n volgende passage ben 'k binnen gegaan, 'k gaf ze dan toch het voordeel van de twijfel na vorig bezoek...

Ze had nu enkel een slip en bh aan dus dacht dat dit deze keer misschien wel uit zou gaan. De slip wel, de bh half, die trok ze boven haar borsten. Leek me erg ongemakkelijk maar ze wou het zo.

In vergelijking met vorig bezoek was het stukken beter. Spijtig dat je ze bijna in haar hoofd kan zien aftellen. Aan de positieve kant een faker is ze dus zeker niet 😆

Verder wel een vriendelijke meisje. Haar Engels is niet denderend. Nederlands kan ze niet dus het gaat niet dezelfde Valentina zijn als die van de recensie in de openingspost
 
Merk nu dat ik m'n posts hier verkeerd heb gezet. De Valentina waar ik het over had zat in de Verversrui ook wel ter hoogte van 10/2.

@moderators kunnen jullie ze verplaatsen naar een nieuw topic?
 
Terug
Bovenaan Onderaan