WHEM Valentina, prive ontvangst, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dragonfire

Stamgast
Forumpionier
519
08/07/21
626
4

Iemand ervaring met deze dame?
 
_ alle diensten aangekruist
- alle uren van de week beschikbaar
- een zuperlovende recensie op K van iemand die al heeel erg vaak bij haar is geweest.
- en voor álle diensten de volle 5 sterren geeft.

Deze DVP is hier hoogstens op doorreis en wees daarom maar voorbereid op een teleurstelling
 
_ alle diensten aangekruist
- alle uren van de week beschikbaar
- een zuperlovende recensie op K van iemand die al heeel erg vaak bij haar is geweest.
- en voor álle diensten de volle 5 sterren geeft.

Deze DVP is hier hoogstens op doorreis en wees daarom maar voorbereid op een teleurstelling
Lang niet alles is aangekruist en alle uren beschikbaar zegt ook niets. Heb diverse toppers gehad die dat ook deden.
Maar ben wel alert, daarom vraag ik ook om ervaringen!
 
Deze dame een paar weken geleden bezocht op een zondagochtend. Toen zat zij in Amsterdam Far West, Kolenkitbuurt/ betere deel.
Normaal zou ik daar het Duitse kwaliteitsproduct niet willen parkeren.....
3 hoog, geen lift, beetje shabby ruimte met weinig licht. Geen opfrismogelijkheid maar doekjes.
Dame zelf is van de foto, grote echte zachte tieten. Doet haar best, spreekt vrij redelijk Engels en inderdaad op doorreis.
Op zich niet eens heel slecht, ik heb het bij pijpen alleen gehouden.
 
@Aart Nouveau: voor je aannames doet kun je wellicht eerst beter checken c.q. gewoon een afspraak maken voordat je iemand een stempel opdrukt. Valentina heeft bij lange na niet alles aagekruist. Ze ontvangt nu ongeveer een maand in Utrecht en blijft dat doen tot de "klantenstroom" minder wordt. Dit heeft zij mij vanmorgen verteld. Het lijkt een bedrijven terrein waar zij ontvangt maar er staan een aantal "kantoor" gebouwen die zijn ingericht voor kamerverhuur. Ziet er allemaal heel erg netjes uit.

Valentina is een hele lieve vrouw. Vriendelijk en zacht. Ze praat wat minder goed Engels en mijn Braziliaans is ronduit slecht..... Ik heb een heerlijk uurtje met haar doorgebracht waarin wij lekker hebben gevreeën. Zij heeft mij tweemaal oraal naar een hoogtepunt gebracht en ik haar ook. Geen intiem omdat ik dat niet wilde. Lekker geknuffeld en zij heeft mij een beetje gemasseerd, dat stelde niet veel voor. Was wel een beetje verbaasd dat ik voor pijpen zonder condoom moest bijbetalen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
 
Als je deze dame met respect behandeld doet zij heel veel.
Je kan haar ook bij sturen op een respectvolle manier.
Opfrissen kan ook bij haar voor en na.
Ik heb een klik met haar en praat voor mijzelf.
Pijpen neuken beffen alles een 8
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan