Recensie Valentina TS - Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredje020

Meubelstuk
1.406
23/09/21
1.955
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Penislengte
15cm
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/519010-valentina-ts
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Omdat ik niemand kon vinden en na tijdje nog gieriger voor seks werd dan dat geil ik was ben ik beland bij Valentina in Rotterdam.

Whatsapp contact ging wel vrij soepel, ze spreekt Nederlands maar bij aankomst was ineens dr huisbaas dr (aparte tijd 23;00u) en moest ik "eventjes" wachten. Eventjes werd 20-25min.

Eenmaal binnen gekomen deed er een mooie shemale open met een leuk figuur (niet denderend zoals op de fotos) maar ze begon te zeuren dat ze het nogal lang vond duren voor io bij de juiste deur was…….. Nadat ik dr duidelijk maakte dat ze de grote mond moest houden omdat ze mij 20-25 minuten had laten wachten werd ze ineens poeslief en begon aamn lul te zitten.

Ze is idd de shemale van de foto's, 100%. Maar "de koningin van de orale" is ze ABSOLUUT niet. Hoe ze pijpt was eerder saai dan lekker. Dr lul stelt niet veel voor en werd moeizaam hard toen ik met mn hand mee speelde. Ze vond t wel lekker om flink hard gevingerd te worden, ze begon toen iets lekkerder te pijoen maar het stelde alsnog niets voor. Wel was ze goed en hard neukbaar en heeft ze een strak gaatje.
Wel heeft ze mooie borsten en een mooie naturel ass.

het was erg jammer dat de sfeer er niet echt inzat en in kwam want aan dr uiterlijk lag het echt niet. Ook staat dr in dr enige recensie op Kinky dat ze er op dat moment maar net zin in moet hebben, dat was deze keer helaas niet het geval.
 
Ben een half jaartje geleden bij Valentina in Delft geweest. In het echt is deze Braziliaanse nog beter dan op de foto's, zeker ook het gezicht. Keurig appartement (wel betaald parkeren), pijpen was top, doggie was heerlijk in dat redelijk nauwe gaatje tussen goddelijke billen, hijzelf was behoorlijk geil (heb hem klaar getrokken, weet eigenlijk niet of hij zich laat pijpen) en tussendoor en na afloop ook nog leuk met elkaar gesproken. Herhalingsgevaar 100%!
Daarna meermaals geprobeerd een nieuwe afspraak te maken. Maar hoe vaker hij van naam verandert, hoe lastiger het is om hem te pakken te krijgen (op nog altijd hetzelfde telefoonnummer). En als dat al lukt, moet hij plotseling werken o.id. waardoor hij toch niet kan afspreken. To be continued (hoop i).
 
afgelopen dagen van plan geweest om langs te gaan
duurt allemaal lang om antwoord te krijgen

dan mijn laatste @pp of bezoek niet mogelijk was?
krijg 5 of 6 @pps met allerlei verwensingen en enge ziektes
De laatste @pp was "neuk je moedereinde oefening
 
afgelopen dagen van plan geweest om langs te gaan
duurt allemaal lang om antwoord te krijgen

dan mijn laatste @pp of bezoek niet mogelijk was?
krijg 5 of 6 @pps met allerlei verwensingen en enge ziektes
De laatste @pp was "neuk je moedereinde oefening
Op zo'n momenten ben ik toch blij dat er een forum zoals dit bestaat haha. Ze ziet er echt geil uit op die foto's maar als je dit dan allemaal leest:confused:
 
Dit wijf is niet goed ik bel haar voor een afspraak alles gaat goed ze vraagt voor hoelang ik wil ik zeg ik weet je prijze niet ik heb je nummer via een vriend gekregen wat zegt zij daarop ga maar naar je goeie vriend vragen kanker mongool heren het is je geld niet waard houd geld bij je en geeft het niet aan haar heren
En dan denk je slim te zijn en met een lulpraatje haar prijs naar beneden te krijgen.🤣🤣🤣

#ReverseUno
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan