Recensie Valeria, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lennurt

Vaste klant
141
30/10/21
120
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3994654-valeria
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond na wat wikken en wegen naar Valeria geweest en daar 0,0 spijt van gehad. Potverdorie, een van mijn beste ervaringen tot nu toe.

In de ochtend geappt of ik langs kon komen 's avonds. Dat was geen probleem. Na wat heen en weer geapp, uiteindelijk de afspraak gemaakt. Ze vroeg nog om video verificatie, dat vond ik goed. Dan weet ik ook gelijk of zij echt is. Ze ontvangt in Osdorp overigens.

Eenmaal aangekomen gelijk een kneiterharde paal in m'n broek. Wat een leuke, lekkere meid! Ze is best klein, onder de 1,60 meter volgens mij (iig niet de 1,67 waar ze mee adverteert) maar heeft twee enorme jetsers. Onvoorstelbaar dat zo'n kleine meid, zulke borsten kan hebben. En ze waren puur natuur, geen twijfel over mogelijk. Echt ongelofelijk geil.
Ze had overigens een normaal lichaam, niet slank oid. Na de gebruikelijke zoen naar de kamer gelopen, het geld gegeven en toen gaan douchen. Ondertussen had ze de kamer verlicht met kaarsjes, wat een leuke verassing was toen ik terug kwam. We begonnen met zoenen, elkaar een beetje verkennen. Langzamerhand steeds wilder, hevig tongzoenen, zij speelde met m'n pik, ik met haar heerlijke borsten. Langzamerhand ging mijn hand naar beneden en begon ik met haar kutje te spelen. Eenmaal daar aangekomen merkte ik dat ze al kletsnat was, heerlijk.

Na nog een tijdje tongzoenen zei ik, ga liggen dan ga ik je beffen. Dat was heel lekker, ze was al kletsnat en ze werd alleen maar natter. Ik heb haar in ieder geval 2 orgasmes gegeven. Toen ik klaar was zei ze ook nog 'you're so good'. Die stoppen we maar in m'n zak.
Na nog een beetje tongen begon ze te pijpen, wel met condoom. Vond ik nu niet erg, maar zonder was lekkerder geweest. Haar techniek was wel goed. Toen begon ze me te rijden in cowgirl, deed ze goed. Flinke halen op en naar. we keken elkaar ondertussen diep in de ogen aan, heel erg geil. Na een tijdje nog geswitched naar doggy, en na langzaam beginnen steeds harder stoten, waar ze heel hard van begon te kreunen maar het klaarblijkelijk erg lekker vond. Toen de condoom helemaal vol gespoten, dat voelde zo goed.

Eenmaal bijgekomen nog even naast elkaar gelegen, gestreeld en af toe getongd. Heerlijk. Vervolgens nog gedoucht en weer naar huis gegaan. Echt een heerlijk uurtje beleefd.

Herhalingsgevaar, 100%.
 
Wil graag een kijkje bij haar nemen, maar vooralsnog blijft het stil aan de andere kant van de lijn. Iemand die haar toevallig recent nog heeft gezien?
 
Wil graag een kijkje bij haar nemen, maar vooralsnog blijft het stil aan de andere kant van de lijn. Iemand die haar toevallig recent nog heeft gezien?
Zag wel de shift terug naar A'dam vanuit Hilversum 2 weken geleden en toen was ze even offline en toen kwam haar profiel hier weer online....misschien geniet ze een paar dagjes van de zon.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan