WHEM Valeria Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag een soortgelijke negatieve recensie op Kinky geplaatst. 250 betaald en na 10 min stond ie buiten.
En je review is meteen verwijderd en ze heeft nu reviews uit staan.
Staat blijkbaar niet open voor eerlijke feedback van klanten.
Wie betaalt bepaalt en wat mij betreft kan Kinky meteen voor iedereen reviews uitzetten want ze zijn toch niet betrouwbaar en alleen maar positief.
Blij dat we hier een mooi platform hebben die wel eerlijke feedback mogelijk maakt.
 
En je review is meteen verwijderd en ze heeft nu reviews uit staan.
Staat blijkbaar niet open voor eerlijke feedback van klanten.
Wie betaalt bepaalt en wat mij betreft kan Kinky meteen voor iedereen reviews uitzetten want ze zijn toch niet betrouwbaar en alleen maar positief.
Blij dat we hier een mooi platform hebben die wel eerlijke feedback mogelijk maakt.
Daarom heb ik het ook gelijk hier gemeld want eenmaal uitgezet door de dame zie je niet meer terug dat er een negatieve review was.👍

Edit; zoals ik het nu heb geschreven lijkt het alsof ik degene was die de negatieve review heb geplaatst. Maar dat is dus niet zo. Ging om een negatieve recensie van een ander, waar ik melding van maakte.
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, ik denk meer dat ze gewoon super slecht zijn in plannen en lax hebben aan de tijd van mensen.

Ze wist waar ze zat maar liet me naar centraal komen. Toen ik haar confronteerde en aangaf dat het niet netjes is om mij zo lang te laten wachten, had ze een halve excuses aangeboden en gaf ze mij een adres ver buiten Amsterdam en "beloofde" me een super service te geven als ik zou komen. Ja liever niet. Was ongeveer 2 uur reizen naar dat locatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan