- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://relax-lounge.ac/dame/valeria/?lang=de
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vandaag bij Valeria geweest in de Relax Lounge in aachen.
Wat een bom was dat zeg. Toen ik de kleren nog aan had begon ze al met zoenen en knuffelen, na het douchen ging ze op de kamer lekker door de knietjes en begon ze mij heerlijk te pijpen waarna ze mij plagend op bed duwde en heerlijk door ging. Ook mijn ballen kregen de volle aandacht. op een gegeven moment ging ze zelf over naar standje 69. Zei nog even on top en doggy afgemaakt. al met al een super ervaring!!
Ze was er deze week nog en zou de eerste week van december weer terug zijn bij Relax Lounge, aangezien daar de dames iedere week Rouleren.
Mannen wees er lief mee, deze dame is een pareltje. Ziet er wel iets ouder uit dan op de foto's inmiddels maar dat ie met de meeste dames.
Wat een bom was dat zeg. Toen ik de kleren nog aan had begon ze al met zoenen en knuffelen, na het douchen ging ze op de kamer lekker door de knietjes en begon ze mij heerlijk te pijpen waarna ze mij plagend op bed duwde en heerlijk door ging. Ook mijn ballen kregen de volle aandacht. op een gegeven moment ging ze zelf over naar standje 69. Zei nog even on top en doggy afgemaakt. al met al een super ervaring!!
Ze was er deze week nog en zou de eerste week van december weer terug zijn bij Relax Lounge, aangezien daar de dames iedere week Rouleren.
Mannen wees er lief mee, deze dame is een pareltje. Ziet er wel iets ouder uit dan op de foto's inmiddels maar dat ie met de meeste dames.