Recensie Valeria shemale 32 Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

snoepyke58

Newbie
16
21/01/23
4
Wilde weer eens proberen hoe't aanvoelt een shemale
Deze keer was ik op Valeria (32)Antwerpen(Deurne) beland op Redlights
Foto's zijn mooier dan in't echt
Daar aangekomen , waren nog verbouwingwerken bezig, Appartement liet wat te wensen over ,badkamer moet ook onderhanden genomen worden
Eerste wat ze al vroeg ,was te betalen , had voor 1 uur betaald , was al na half uur al terug buiten , Ze wilde er rap vanaf zijn ,
als'k even opmerking gaf ,was even totaal wat anders , had gezegd was grapje voor niet uit de hand te laten gaan
Ze gaf in't begin niet echt rustgevende gevoel
Grote op foto toonde groot maar was niet echt dat groot,
Met zuigen was toch wat groter geworden,aan de balen mocht je niet komen,en kontgaatje ook niet
Bij mij heeft ze amper gezogen me wat gevingerd ,daarna gevraagd om me te nemen , was niet slecht maar had al beter gehad.
Dus geen tweede keer voor mij
Je bent gewaarschuwd bij deze, voor mij was't niet zo goed, misschien voor een andere wel ??
 
Als je dit bedoeld?
Dan ga je naar Privé ontvangst en klikt op Shemale
kun je kiezen
Tot hier toe drie keer geprobeerd , waarvan twee tegengeslagen
Moet je zelf eens onderzoeken en ondervinden ??
 
Juist na corona, jaar of zo geleden, ben ik bij haar geweest. Het was mijn tweede ervaring. Ik vond ze toen wel heel mooi en voor mij redelijk groot geschapen. Ze sprak goed Engels. Tongzoenen deed ze niet. Ik ging redelijk tevreden buiten. Kan niet meer zeggen of ik een volledig uur heb gekregen. Ze vertrok toen naar Amsterdam zei ze. Wel zijn het nog steeds dezelfde foto's als toen.
 
I come here to have my right to defend myself...Thanks to a regular client who informed me about this unpleasant way of tarnishing my image!!!! this guy came to my apartment and if the entrance and stairs were being remodeled, is that my fault????? Regarding the time he arrived, he took a "15-minute" shower, then we started the sexual act, what really counting the 15 minutes of showering and the part of playing and fucking him, that was exactly 45mit .. what am I going to do later if he finishes? Now, I have been in this city for more than 8 years, the clients who know me know they know am not an aggressive person or that I look for problems,,,,(so this man lied that he wanted to avoid a confrontation) I am the first to avoid things like this..... (15 remaining minutes...) Well, the only thing I told him was, if you didn't like my service, it's easy and simple, just don't call me, I just said, regarding the photos I won't change them because I'm still Taking care of myself, imagine I take care of myself, I've been doing sport as a healthy person, I'm still beautiful and active, thank you for understanding and here it is clarified on my part.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan