Recensie Valerie, Asse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DocSeppe

Newbie
7
23/05/22
18
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/valerie-inoubliable.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Beste Medewandelaars,

Ik wandel al een aantal jaren en was tot heden niet op de hoogte van websites zoals deze. Bij deze mijn eerste review.

Afgesproken met Valerie op zaterdag 7 mei rond de middag. Communicatie vooraf verliep wat stroef. Ik had de afspraak op vrijdagavond vastgelegd waarbij ze aangaf dat ik haar op zaterdagochtend om 09u nog eens moest sturen ter bevestiging. Ikzelf heb haar een bericht gestuurd om 09u waarbij ik dan pas bevestiging kreeg om 11u30 voor een date rond de middag. Via WhatsApp gaf ze het adres (een woonwijk in Asse) met de vraag dat ik haar een bericht stuurde als ik in de buurt was. Net buiten de wijk haar gestuurd dat ik er was en toen het huisnummer ontvangen.

Valerie deed zelf de deur open en ik kan bevestigen dat de foto's op Redlights accuraat zijn. Ik schat haar 1m75 groot, tussen 25 - 30 jaar oud en zéér slank. Bij ontvangst moesten de schoenen uit aan de voordeur en begeleidde ze me naar boven. In het huis was ook een man aanwezig op gelijkvloers (ik hoorde hem bellen) maar hiermee nooit interactie gehad. Eens op het bovenste verdiep passeerden we eerst een andere slaapkamer waar een andere dame aanwezig was. Based on the looks en de advertentie op Redlights vermoed ik dat dit Ivanka was.

Eens op de slaapkamer ging Valerie op het bed zitten, werd het financiële geregeld en gebaarde ze me om mezelf uit te kleden. Communicatie verliep vrij moeilijk aangezien ze slechts enkele woorden Engels spreekt. Ze gebruikte soms Google Translate om toch een conversatie te voeren. Ik ben mezelf eerst gaan opfrissen in de badkamer en dan aan ronde 1 begonnen. Tijdens het opfrissen hoorde ik dat ze met de andere dame was aan het praten in het Russisch. Ronde 1 begon met staand te tongzoenen waarbij ze me dan gebaarde om op bed te gaan liggen en ze stilaan naar onder ging om me dan zonder condoom te pijpen. Ze heeft me 5 minuten gepijpt (dit was zéker ok maar heb al beter gehad), dan condoom erover en heeft ze me in cowgirl klaargereden. Proberen een conversatie te voeren om haar iets beter te leren kennen maar dit verliep moeilijk. Ze kleedde zich terug aan en gebaarde dat ik me moest gaan opfrissen in de badkamer. Ik dacht dat ze me al ging buitenwerken na 25 minuten maar bij terugkomst in de kamer zat ze terug naakt klaar op bed en lag er een condoom klaar op het nachtkastje. Ronde 2 begon exact hetzelfde als ronde 1 waarbij ik haar dan in doggy heb genomen en ben klaargekomen op haar mooie kont. Ik ben me dan nog opnieuw gaan opfrissen, terug omgekleed en dan door de dame naar buiten begeleid.

In het algemeen ben ik net een uur binnen geweest waarvan 45 minuten seks en 15 minuten opfrissen en een conversatie proberen te voeren met haar. Al bij al was het een leuke date omdat ik haar aantrekkelijk vond en ze echt wel mijn type is. Tijdens de seks was er ook wat intimiteit in de vorm van strelingen en mijn handen vastnemen toen ze op mij zat tijdens cowgirl. Ze doet haar best maar de communicatie is een minpunt. Voor mij is het voor herhaling vatbaar als de nood nog eens hoog is en ik niet direct op verkenning wil gaan bij andere dames.

Hierbij mijn eerste review. Ik wandel regelmatig en zal vanaf nu regelmatig mijn reviews plaatsen. Ik heb geprobeerd een algemeen overzicht te geven. Indien jullie meer detail willen zal ik het zeker in rekening houden voor een volgende review.
 
Hallo

Ik heb Valeria ook bezocht vorig jaar in mei, is zeer aangename dame.
Had een fijne klik met haar dus heb meerdere dates gedaan van 2u elk (zat ook even in zaventem).
Communicatie is inderdaad moeilijker, gezien ze geen of zeer weinig Engels kan.
Voor mij persoonlijk was dit wel ok, gezien ik Russisch spreek kon ik wel babbelen met haar.

Ik hoop dat ze nog eens terugkomt, is echt een fijne dame!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan