Recensie Valerie, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9952

Wandelaar
83
30/03/22
42
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/valerie-party-girls-hot-video.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Valerie in Brussel gaan bezoeken enkele maanden geleden en sindsdien vaste klant…
Lieve dame, perfecte GFE. Typisch zuid Amerikaans lichaam en als je correct bent is ze correct terug…
Veranderd regelmatig van locatie in Brussel en kwaliteit van locaties varieert maar neem ik er graag bij. Service altijd meer dan voldoende en knappe en lieve dame.
 
Zoals wel meer gebeurt schept ook haar advertenties twijfel. De videootjes met witte swinsuit tonen een sensueel jonge, perfect sexy uitgebalanceerd lichaam, maar we zien dan op de foto's dat zij ondertussen vermoedelijk 10 jaar verder en 10 kilo zwaarder is... Jammer.
 
Zoals wel meer gebeurt schept ook haar advertenties twijfel. De videootjes met witte swinsuit tonen een sensueel jonge, perfect sexy uitgebalanceerd lichaam, maar we zien dan op de foto's dat zij ondertussen vermoedelijk 10 jaar verder en 10 kilo zwaarder is... Jammer.
Heb je haar bezocht? Vond ze vrij goed gelijken op haar foto's. Iets stevigere ronde curves maar nog altijd een leuk, jong en guitig gezichtje. Voelde me niet bedrogen toen ik buiten ging. De eerste keer niet, de 2e keer niet en de 10 keren erna ook niet :)
 
Afgelopen week weer geweest, ditmaal te luik. Heeft naar eigen zeggen 'veel gesport' maar ik denk dat meneer dokteur is langs geweest… alleszins: ongelooflijk resultaat. Strak buikje, waardoor de lange stelten en grote derriere nog beter uitkomt. Uitstekende service, wat ze al meerdere malen bewezen had. 💯
 
Afgelopen week Valerie nogmaals bezocht. Zondagavond, lange week achter de rug en wou batterijen even opladen. Uitstekend gelukt. Valerie laat zich gewillig leiden, beffen, anaal vingeren en 3-4 posities zonder morren. Lieve dame, ga hier graag op bezoek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan