WHEM Valerie Halen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wegblijven ! Als je kontakt neemt, laat ze weten dat ze heel geil staat en ze je lekker zal verwennen. "All-in" is 165 euro per uur; ze ontvangt in het industriepark in Halen. Ze start rond 13.30 elke dag tot 01.00 uur 's nachts. Ik betaalde voor 1 uur. Eens op bed, krijg je 1 tongkus van 2 seconden. Dan haalt ze haar F-cup boven, die mag alleen voelen, niet zuigen aan de tepels. Kutje ook niet. Neuken 0. Ze trekt je 5 minuten af en dan doet haar hand pijn en mag jezelf verder aftrekken. Als het te lang duurt, er staan 5 flessen poppers. Je moet jezelf ook wassen vooraf in de badkamer aan de pompbak. En wachten op het bed. Je mag niet praten over koetjes en kalfjes dat wil ze niet. Ze hijgt "alsof" om je snel zelf te laten klaartrekken. Ze heeft een West-Vlaams accent. Ik heb exact 16 minuten op bed gelegen, mezelf moeten aftrekken (kan ik thuis gratis !) en stond op 22 minuten weer op straat. Oplichting ! Wegblijven wandelaars ! Slechtste ervaring ooit ! (ze verandert vaak van naam) Ze liegt ook over haar leeftijd (zgn. 38) is er zeker 55.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je feedback. Zou ook een bekend persoon zijn, zal dan ook niets van waar zijn allicht?
Dat schrijft ze zelf ook in haar advertentie, dat de media haar kennen.
Ik geloof er weinig van. Ze beweert zelf met een muzikant/zanger getrouwd geweest te zijn. Ze probeert haar accent te verbergen, maar je hoort West-Vlaamse oorsprong. Ik zou niet weten wie het is. Alleszins blijf er weg !
 
Terug
Bovenaan Onderaan