Recensie Valerie, Leiden Prive, Leiden 4,27 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 987
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand nog recente ervaringen met Valerie?
Ben op zoek naar een dame die begripvol en geduldig is om me te begeleiden bij men eerste keer dvp. In het verleden weleens prestatie problemen gekend bij een one night stand ofzo wegens stress. En beetje bang dat dit bij een dvp ook zou zijn. En dan sta je daar met je slappe lul en een hoop geld kwijt…
hoi, ik had deels hetzelfde als jou. Op zich best wel veel relatie/seksuele ervaring (=standaard/no extremes).. maar toch bedeesd bij de eerste keer DVP, minder hard worden & blijven dan in een gewone relatie, dus geen hengst :). Ik denk 1) idd genoeg lezen hier en je door de meer ervaren collegas laten begeleiden hier, ik heb gemerkt dat iedereen super respectvol en behulpzaam is in deze community 2) eens goed gekozen, op het moment zelf bij de dame, gewoon zeer lief, respectvol en open zijn over je nieuwe ervaring.. daar heeft een juiste dame echt oor naar en respect voor hoor ! En ben je niet de stud op die moment, het is een leerproces, een ervaring...zelfs al blijft het bij beperkte intieme handelingen de eerste keer, knuffelen/massage.. het gaat niet om het geld.. succes
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Just before coming, her body shakes like how Mount Kilimanjaro would if it were to erupt suddenly. That has made me visit her so many times. She kisses wonderfully too.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
My last visit to Valerie was a couple of weeks back. She has always been very nice to me. She kisses wonderfully and lets you enjoy her completely in almost all positions. Blows are also divine. For some reason, she was very grumpy the last time which made me wanna leave after only 30 mins of having started the act. She did attend to all my needs within those 30 mins; however, the attitude was different than usual for some reason. I just left. I would like to thank her for her services.
 
Enkele maanden geleden bij Valerie geweest.
Dat begon in eerste instantie zo goed dat ik direct een uurtje deed verlengen.
Helaas heb ik dat niet kunnen volbrengen.
Ik ben bang dat Valerie mij niet meer wil zien na een "ongelukje"
Na het eerste hoogtepunt werd mijn kleine soldaat heel snel slap waardoor bij het eruit gaan het condoom niet om wilde blijven.
Ik zag m nog net zetten en waarschuwde haar en probeerde m nog te pakken. Valerie ging direct zelf aan de slag in een poging om t condoom te "vangen" …… toen ging het helaas mis.
Hierna was er geen land meer mee met haar te bezeilen.
Heb van alles geprobeerd om haar duidelijk te maken dat dit absoluut niet mijn intentie was omdat ik graag klant was gebleven etc, maar ik kon gelijk vertrekken.
Zo jammer. Had graag mijn tijd vol gemaakt.
Was de eerste en gelijk de laatste keer.
Had dit niet gebeurd was ik zeker vaste klant geworden.
Ik zou willen dat ze meeleest en dat ze me kan vergeven.
 
Ik neem aan dat ze zelf ook schrok en daarom zo reageerde. Bij een andere dame heb ik iets vergelijkbaars meegemaakt. Ze was woedend. Maar later kwam het besef dat ik het niet expres deed en er zelf ook weinig aan kon doen. Uiteindelijk kwam er toch nog een kleine glimlach bij het afscheid.
Als ik jou was dan zou ik gewoon weer bij haar langs gaan als je graag vaste klant wil worden.
En als ze je meteen afwijst als ze je ziet dan kun je gewoon je geld terugvragen. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan