WHEM Valerie Sexy Colombiaanse Shemale

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi, heeft er iemand ervaring met deze dame?;


Ben twee keer bij haar geweest. Tweede en laaste keer was begin dit jaar. Ze is een geldwolf. Ze ziet wel lekker uit en ze heeft lekker gereedschap, maar dat is alles. Haar service is MATIG, tenzij je veel geld neerlegt.
 
Waarom bezoek je haar 2x als het de eerste keer al matig was?

Ja ik weet, soms is er weinig goede aanbod in je omgeving. En als niet echt zin hebt om te gaan reizen op dat moment, dan ga je twijfelen om een dame tweede kans te geven. Bij haar was alle twee bezoek kort(30min), was niet zo bijzonder. Er komt zeker geen 3e kans.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik had haar advertentie meerdere malen gezien en sterker nog deze dame staat geregeld in de Geleenstraat 122 k12. Ik zag ze ooit met donker mat kleurige scooter rijden die zet ze aan het eind van de straat neer. Meestal lonkt ze me maar dankzij de ervaring van Alex85 is mijn twijfel weg. Op haar advertentie staan foto's die onnodig gefotoshopt is, want het is een lekker ding om te zien. Die foto die ik van haar advertentie is de dame die ik geregeld in de Geleenstraat zie.

Ik ga er nog niet heen, tenzij er meerdere goede ervaringen bij komen. Uit ervaring weet ik dat het ook met TVP's een kwestie van treffen is, je kan bijv geen klik hebben of ze hebben een wilde chems (C) nacht gehad. Daar pas ik voor, ik bewaar liever bij een bekende waar de klik goed is.

Dus wie haar in het echt wil zien neem een kijkje in de Geleenstraat, ik heb ze door weeks en het weekend gespot. Meestal in de avond en soms ook in de middag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor jullie reacties. Ik had haar advertentie meerdere malen gezien en sterker nog deze dame staat geregeld in de Geleenstraat 122 k12. Ik zag ze ooit met donker mat kleurige scooter rijden die zet ze aan het eind van de straat neer. Meestal lonkt ze me maar dankzij de ervaring van Alex85 is mijn twijfel weg. Op haar advertentie staan foto's die onnodig gefotoshopt is, want het is een lekker ding om te zien. Die foto die ik van haar advertentie is de dame die ik geregeld in de Geleenstraat zie.

Ik ga er nog niet heen, tenzij er meerdere goede ervaringen bij komen. Uit ervaring weet ik dat het ook met TVP's een kwestie van treffen is, je kan bijv geen klik hebben of ze hebben een wilde chems (C) nacht gehad. Daar pas ik voor, ik bewaar liever bij een bekende waar de klik goed is.

Dus wie haar in het echt wil zien neem een kijkje in de Geleenstraat, ik heb ze door weeks en het weekend gespot. Meestal in de avond en soms ook in de middag.
Ik heb haar ook wel eens gespot in de Hunsestraat nr 4 (K6 volgens mij). Al dat photoshoppen is idd onnodig want ze ziet er echt lekker uit. Ik heb even met haar toen gepraat maar vond haar sacherijnig overkomen.
 
Hey. Iemand enig idee waar ze is? Al tijdje is haar ad offline. Lange tijd terug had ik haar app nummer opgeslagen in mijn sim, maar ben dat per ongeluk kwijt geraakt. Ik had tot nu toe telkens de boot afgehouden vanwege mixed/negatieve reacties hier. Ook omdat ze nogal into mij was, ben vaak uitgenodigd bij haar thuis in Den Haag (na haar werk/weekend). Maar ik heb vaak een ietswat automatische reactie van: ho ho ho, als iemand zo in to mij schijnt te zijn. Zit nog steeds te denken of ik het misschien wel had moeten doen. Maar aangezien het totale radiostilte is op kinky en ik ook niks hoor van haar en ik haar niks kan sturen omdat ik haar app niet meer heb/kan vinden.

Iemand enig idee waar ze is? Ze had ook altijd een Insta account, maar volgens mij bestaat dat niet meer. En ze had een chaturbate account, maar ik weet ook niet meer hoe dat heette. Hoopte dat iemand kan helpen, of in elk geval weet waar ze is. In Colombia?
 
Heb haar ooit bezocht in Arnhem, was wel geile (maar korte) sessie. Heb haar nummer nog, ze appte een tijdje geleden ineens of ik langs wilde komen. Niet gedaan, vertrouwde het niet helemaal ofzo..

Maar wellicht dat ik haar weer bezoek als haar adv op Kinky weer online staat.
 
Heb haar nummer nog, ze appte een tijdje geleden ineens of ik langs wilde komen. Niet gedaan, vertrouwde het niet helemaal ofzo..
Zo'n aanbod moet je echt met beide handen aangrijpen. Grote kans dat ze je in een megageile bui heeft geappt, dat is een uitgelezen moment, om daar in jouw voordeel, gebruik van te maken. Daar kan je dus echt een slaatje uit slaan.
 
Zo'n aanbod moet je echt met beide handen aangrijpen. Grote kans dat ze je in een megageile bui heeft geappt, dat is een uitgelezen moment, om daar in jouw voordeel, gebruik van te maken. Daar kan je dus echt een slaatje uit slaan.
Volgens mij is/was ze dat vrij vaak, hoe vaak ze mij wel niet heeft gevraagd (nog voor corona) om langs te komen. Wat mij persoonlijk een beetje weerhield destijds (naast voor mij redelijk lange afstand), was dat ik wel vaak hoorde dat ze het niet al te nauw nam met bareback (ook via tgirl.nl vergelijkbare dingen gehoord) en misschien beetje wild is. Aan de ene kant is dat laatste deel niet per se negatief, maar als ze je uitnodigt voor de lol dan weet je vrij zeker dat ze wel een poging gaat wagen om zonder te doen -- ze is vooral top, dus dan kun je wel raden dat dat gebeurt. Kost beetje veel mentale energie om dat dan steeds te moeten afslaan. Op dit moment is ze niet in NL volgens mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan