Recensie Valery Hot - Koekelberg 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Danilo

Wandelaar
72
17/08/22
31
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/i-am-available-for-realize-your-fantasies.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Met deze dame de laatste 15 jaar al vele afspraken gehad. In haar begin periode was ze mijn favoriete trans.
Vele hete dates met haar beleefd. Wie van kinky seks houdt is bij Valery steeds aan het juiste adres…
Rimmen, keelneuken, klaarkomen in de mond, fisten, niks is haar teveel.
Laatste tien jaar verblijft Valery meestal in Spanje en is ze maar af en toe in België waardoor ik haar maar een een keer of twee per jaar zie.
Meestal koos ik voor een half uurtje omdat ik het toch nooit langer kan uithouden bij haar.
Mijn laatste date gekozen voor uurtje omdat ik nog eens een wild feestje met haar wou beleven.
Maar dit was toch een serieuze ontgoocheling want toen we na een 25 minuten klaar kwamen stelde ze direct voor om te douchen…
Gezegd dat ik dat later zou doen en dat ik wat wou bekomen en daarna aan de tweede ronde wou beginnen.
Ze had geen bezwaar maar na paar minuten zag ik dat ze geen zin meer had om er een spetterende 2de ronde van te maken.
Dan maar besloten om er mee te stoppen en te gaan douchen En na 35 minuten stond ik terug aan mijn wagen…
Jammer want vroeger was ze de moeite om voor een uurtje te kiezen maar nu kan je beter kiezen voor half uurtje.
Haar service is nog steeds zoals vroeger maar de passie is met jaren toch afgenomen…
Ondanks dat haar bijna overal 4 sterren geef, ben ik toch niet met een goed gevoel vertrokken… Goede date gehad maar 50 euro teveel betaald.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Fisting
  4. Klaarkomen in mond
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
  9. Voetfetish
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/i-make-your-fantasies-i-am-active-and-passive.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Met deze dame de laatste 15 jaar al vele afspraken gehad. In haar begin periode was ze mijn favoriete trans.
Vele hete dates met haar beleefd. Wie van kinky seks houdt is bij Valery steeds aan het juiste adres…
Rimmen, keelneuken, klaarkomen in de mond, fisten, niks is haar teveel.
Laatste tien jaar verblijft Valery meestal in Spanje en is ze maar af en toe in België waardoor ik haar maar een een keer of twee per jaar zie.
Meestal koos ik voor een half uurtje omdat ik het toch nooit langer kan uithouden bij haar.
Mijn laatste date gekozen voor uurtje omdat ik nog eens een wild feestje met haar wou beleven.
Maar dit was toch een serieuze ontgoocheling want toen we na een 25 minuten klaar kwamen stelde ze direct voor om te douchen…
Gezegd dat ik dat later zou doen en dat ik wat wou bekomen en daarna aan de tweede ronde wou beginnen.
Ze had geen bezwaar maar na paar minuten zag ik dat ze geen zin meer had om er een spetterende 2de ronde van te maken.
Dan maar besloten om er mee te stoppen en te gaan douchen En na 35 minuten stond ik terug aan mijn wagen…
Jammer want vroeger was ze de moeite om voor een uurtje te kiezen maar nu kan je beter kiezen voor half uurtje.
Haar service is nog steeds zoals vroeger maar de passie is met jaren toch afgenomen…
Ondanks dat haar bijna overal 4 sterren geef, ben ik toch niet met een goed gevoel vertrokken… Goede date gehad maar 50 euro teveel betaald.
Ik ken Valery ook al heel lang (sinds circa 2003, en schat haar derhalve in de 40), en ben het ermee eens dat haar passie niet meer is wat het vroeger was. Ze is ook enkele kilootjes aangekomen, maar nog steeds een aantrekkelijke dame. Duwt haar klit graag diep in je keel. Kust heel lekker.
Heb een maand of zo geleden een triootje gedaan tesamen met Michelle. Heerlijk. Maar van zodra zij mij haar melk had gegeven was ze weg. Nu ja, met Michelle in mijn armen had ik nog genoeg te doen ;-).
Ik vind haar Engels onvoldoende, spreek (zo goed als ik kan) Spaans ermee.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/i-am-available-for-realize-your-fantasies.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I still love her and her services ....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan