Recensie Valery, Rotterdam (vh Amersfoort, Voorburg, Zeist, Breda) 2,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier onlangs nog geweest. Zelfde dame maar nu werkzaam in Den Haag.

Is erg mollig geworden en merkte ook dat ze inderdaad wat lui is en een standaard recept afdraait. Kreeg nog wel een massage na afloop.

Reden genoeg om een recensie te schrijven want de laatste stamde uit 2023 en bleek toen ook al zo.

Achterof had ik het dus kunnen weten. Een afrader.

Ik zie haar gezicht op de app, ik vind haar best interessant. Ze reageert ook best chill op de app.
Misschien dat de mindere reviews zijn wegens het ontbreken van de klik?

Hoop dat iemand wat positiefs kan zeggen, uiterlijk, gezicht (is mollig ook 'dik'?) kan ze geil zijn? Of verveeld de boel afwerken?

Ik zie haar gezicht op de app, ik vind haar best interessant. Ze reageert ook best chill op de app.
Misschien dat de mindere reviews zijn wegens het ontbreken van de klik?

Hoop dat iemand wat positiefs kan zeggen, uiterlijk, gezicht (is mollig ook 'dik'?) kan ze geil zijn? Of verveeld de boel afwerken?
Haar benen waren nog redelijk mooi en normaal, bovenlichaam mollig, tegen het dikke aan, veel vet voordat je haar spieren bereikt, gezicht pafferig. Ofwel, als je op de looks van de fotos afgaat dus een flinke tegenvaller.

Als je voor een gfe gaat, dan is ze reactief, wel aardig en vriendelijk maar gesprek komt niet van haar kant. Via de app is ze beduidend leuker, dus wees erop voorbereid.

Dan de sex zelf is ze lui, doet het allemaal wel maar initiatief moet meer van jou komen en ze gaat wel mee in wat je doet, dus als je van pompen houdt dan kan dat gewoon. Positieve is dat ze in missio lekker aan je tepels trekt en draait, dus die skills heeft ze wel. Pijpen normaal niet bijzonder maar ook niet slecht. En ik had nog tijd over waar ik van haar nog een massage kreeg om de tijd vol te maken, bij sommige dvps wordt je subtiel weggewerkt als je gekomen bent. Herkende dus veel van een review van meer dan een jaar ervoor dus als ik die had gelezen had ik het niet gedaan. Maar als je nu toch gaat heb je al een realistischer verwachting dan puur op de mooie fotos afgaan en wie weet valt het dan mee ipv tegen. Voor mij dus niet nog een keer.

Terug
Bovenaan Onderaan