Recensie Valery, Temse 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldy

Vaste klant
131
12/11/21
69
12
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/valerie-temse/
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag eens bij Valery geweest in Temse https://www.redlights.be/profiel/valerie-temse/ Advertentie zag er goed dus de stap gezet. Is klein huisje buiten centrum. bij het binnen komen rook ik een lichte zweetgeur maar toen ze mij omhelsde was het al erger. Verschijning klopt van geen kanten. Is zeker 5 jaar ouder . Is eerder mager dan slank maar toch nogal gevulde borsten echte. Wel een flinke bos haar op haar kutje. Betaald wasje en hop naar boven. Begon mij overal te strelen vingerlicht. Al gauw begon ze mij te pijpen en hoe ze het gedaan heeft ineens zat er condoom over mijn lul. pijpen zelf was niet echt wauw en niet echt diep en volop zuigen. ondertussen vingerde ik haar wat niet gemakkelijk was met al dat haar. Ze zette zich bovenop mij met rug naar mij en begon zachtjes op mijn lul te rijden . na een tijdje veranderde ze van positie en gezicht naar mij. Maar de zweetgeur bleef mij irriteren en was nogal storend . zoenen of tongzoenen was niet aan de orde gelukkig maar Beffen zou voor mij een brug te ver geweest zijn met die bos en reukje. Toch klaar gekomen en vroeg om massage maar dat was weeral dat vingerlicht strelen en geen echte massage op mijn vraag iets steviger was al niet veel beter. Kortom na 45 minuten stond ze recht en ging naar beneden dus einde van bezoek. Weer een ervaring rijker en zeker geen herhaling mogelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan